Filmcsillaggal, NASA-űrhajóssal és gladiátorral ünnepel a 25 éves Blikk

Hírek Kiemelt

Új reklámkampánnyal ünnepli fennállásának 25. évfordulóját a vezető napilap, olvasótáborát pedig speciális születésnapi lapszámmal ajándékozza meg.

 

Március 1-jén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, amely a jeles évforduló alkalmából új reklámkampánnyal lepi meg népes közönségét. A bulvárlap évek óta bevált reklámarcaival – Szabó Győző színésszel, Molnár Ferenc Caramel és Csobot Adél énekesekkel – dolgozik tovább a friss imidzs kampányban, amelynek létrejöttét alapvetően két cél vezérelte: egyrészt legutóbbi, két évvel ezelőtti reklámja után a Blikk most ismét arra emlékeztet, hogy a hiteles bulvárhírek megszínesítik mindennapjainkat, másrészt hűséges olvasóinak is megköszöni az elmúlt negyedszázad töretlen lelkesedését.

A reklámkampányban ezúttal is a Carbon Group Communication támogatja a vezető napilap kiadóját, a Ringier Axel Springer Magyarországot. A 13 mp-es imidzs spot a bulvárlap könnyed és szórakoztató stílusát, meghökkentő híreit tükrözi vissza: a tartalom beszippantja a közismert szereplőket, hogy átalakulva, a színes sztorik főhőseiként térjenek vissza az olvasófotelbe. Így fordulhat elő, hogy márciusban többet látjuk majd viszont Csobot Adélt Marilyn Monroe-ként, Caramelt NASA-űrhajósként, Szabó Győzőt pedig gladiátorként, mint bármilyen más fellépőruhában. Hiszen a kampány bőkezűen bánik majd a felületekkel: a tv-reklám bőséges közterületi jelenléttel – épülethálóval, országos óriásplakát mixszel és fővárosi járműreklámmal – egészül ki tavasz folyamán.

 

A spotok február 28-án este kerültek adásba:

https://youtu.be/856IKs4GwrY

https://youtu.be/jnakPygZn8M

https://youtu.be/24anfAxuaso

A reklámkampányhoz a Blikk hozzátesz még jó néhány extrát 25. születésnapja alkalmából: az ünnepi lapszám 4 oldalnyi exkluzív tartalommal készült és díszborítékos ajándékként érkezik a hűséges olvasókhoz a pénteki postával. A napilap hirdető partnerei sem maradnak meglepetés nélkül: könyvbe kötve kapják kézhez az elmúlt negyedszázad legsikeresebb címlapjaiból álló, és a Blikktől megszokott módon némi exkluzív információval dúsított albumot.

SOCIAL MEDIA