Fenntarthatósági elismerést kapott a Gorenje

Hírek

Az EcoVadis minősítés a vállalati világ vezető fenntarthatósági szabványaként ismert, amely számos kritérium alapján értékeli a vállalatok fenntarthatósági erőfeszítéseit. Az elnyert EcoVadis ezüstéremmel a Gorenje a világ legzöldebb vállalatai közé került.

 

A Gorenje fenntarthatósági törekvéseinek kiemelt eleme az energiafogyasztás minimalizálása, amely mind az irodai munkavégzés, mind a háztartási gépek előállítása és szállítása során megjelenik. A vállalat megújuló energiaforrásokat, napelemeket is alkalmaz az áramelőállításhoz, amelyet folyamatosan optimalizál annak érdekében, hogy csökkentse az ökológiai lábnyomát.

A Gorenje hazai környezetvédelmi akcióinak is köszönhetően, az anyavállalat jelentős előrelépéseket tett az elmúlt öt évben Európában: a vízfogyasztást 38 százalékkal, az áramfogyasztást pedig 24 százalékkal csökkentette – írják.

 

Fókuszban a közösség

„Büszkék vagyunk arra, hogy az EcoVadis közösség tagjai lehetünk, hiszen a minősítés a környezetvédelmi céljainkon és eredményeinken túl a következetes társadalmi és etikai törekvéseinket is elismeri és támogatja mind hazai, mind nemzetközi szinten. Több mint harmincéves múlttal rendelkezünk a környezetvédelmi aktivitások területén vállalati szinten. Ez kiegészült társadalmi és etikai elemekkel is annak érdekében, hogy előmozdítsuk a társadalmi felelősségvállalást és ezáltal aktívan támogassuk dolgozóinkat, partnereinket és vevőinket” – mondta el Kovács Kinga.

A Gorenje Magyarország marketingvezetője hozzátette, a munkavállalók személyes és szakmai fejlődésébe való befektetés prioritást élvez a vállalatnál, így például segítik az egészséges munka-magánélet egyensúly és az aktív életmód kialakítását a munkavállalók körében. Emellett, lehetőségeikhez mérten a rászoruló közösségeket is támogatják: már több éve adományoznak az ünnepek idején konyhai és háztartási gépeket jótékonysági szervezeteknek azzal a céllal, hogy modern, energiatakarékos gépekkel segítsék a nehéz helyzetben lévőket.

„A jövőben folytatjuk a fenntarthatósági céljaink megvalósítását és továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy minimalizáljuk környezeti hatásainkat és közben visszaadjunk a közösségnek” – emelte ki a marketingvezető.

 

SOCIAL MEDIA