A 2019-es Takarékossági Világnap alkalmából az OTP Bank egyik legrangosabb elismerésével, a Fáy András díjjal ismerte el a Café PR kommunikációs ügynökség munkáját.
Az egyik legnagyobb hazai bank a Takarékossági Világnap alkalmából kimagasló teljesítményt nyújtó alkalmazottai mellett 1984 óta minden évben kitünteti azokat a partnereit is, akik a pénzintézet vezetése szerint jelentős mértékben hozzájárulnak nemcsak a bank sikeréhez, hanem a hazai pénzügyi kultúra fejlesztéséhez.
Az idei Fáy András díjat a Café PR kapta az OTP Csoport külső- és belső kommunikációs tevékenységének nemzetközi színvonalú stratégiai és operatív szintű támogatásáért, a közösen megtervezett és kivitelezett kampányok sikerességéért, valamint, az OTP Bank díjnyertes munkáltatói márka stratégiájának kialakításában, és a nemzetközi csoportszintű kríziskommunikációs rendszer bevezetésében betöltött szerepéért. A díjat dr. Csányi Sándor, az OTP Bank Rt. elnök-vezérigazgatója adta át Balaton Anitának, a Café PR Kft. ügyvezetőjének.
Az OTP csoport és a Café PR együttműködése 2006-ban indult. A közel másfél évtizedes közös munka során a kommunikációs ügynökség többek között a bank márkastratégiájának és arculata 2007-es megújításának külső és belső kommunikációjában támogatta a pénzintézet munkáját. A Café PR az azóta eltelt időszakban részt vett az OTP Bank CSR stratégiájának kialakításában, sajtókommunikációs rendszerének újra hangolásában, rendezvénykoncepcióinak kialakításában. Valamint számos üzlettámogató és márkaépítő projektben, mint például a magyar pénzügyi piac első, átfogó öngondoskodási szokásokat monitorozó kutatásának, az OTP Öngondoskodási Indexnek az elindításában is.
A Café PR emellett a bankcsoport más tagjainak kommunikációját is támogatja, hiszen az elmúlt években részese volt többek között az OTP SZÉP kártya bevezetésének, az OTP Faktoring kommunikációja megújításának, valamint nemzetközi díjnyertes kampányokat tervezett és valósított meg az OTP Nyugdíjpénztár és az OTP Egészségpénztár számára is.