Az RTL Magyarország csoportszinten, az RTL Klub pedig csatornaszinten is éves csúcson van, főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban. Az X-Faktor 10. évadának első adása pedig az idei év ötödik legnézettebb műsora lett! – adta hírül a RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatósága.
Az RTL Klub az elmúlt héten, főműsoridőben, 18-49-es korcsoportban, átlag 16,4 SHR%-ot hozott, míg legfőbb riválisa mindössze 14,0 SHR%-ot. Csoportszinten, a 8 csatornával rendelkező RTL Magyarország (főműsoridőben, 18-49-ben) 26,8 SHR%-ot szállított, míg a 14 csatornával rendelkező TV2 Csoport, ugyanezen paraméterek mellett csupán 25,1 SHR%-ot. Az RTL Magyarország és azon belül az RTL Klub eredményei eddigi éves csúcsot jelentek a hazai televíziós piacon! –
A hétköznapokat továbbra is az RTL Magyarország saját gyártású sorozata, a Keresztanyu és a túlélőshow, a Survivor uralja. 18-49-ben az elmúlt heti átlagban a makkosszállásiak 16,4 SHR%-ot hoztak, míg a dominikai túlélőket 15,4 közönségaránnyal követték a nézők. Ennek köszönhetően az RTL Klub magabiztosan hozta a hétköznap estéket.
Szombaton jubileumi, 10. évaddal tért vissza minden idők egyik legkedveltebb tehetségkutatója, az X-Faktor. A kiemelt kereskedelmi célcsoportban 29,7 SHR%-al nyitott Puskás-Dallos Petivel, Gáspár Lacival, ByeAlex-szel és az új mentorral, Csobot Adéllal. A fiatalok körében ennél is népszerűbb, a 15-29-es korcsoportban 38,9 SHR%-al indított a showműsor, ami ezen a célcsoporton az idei év eddigi legnézettebb programja!
Szombat este Friderikusz Sándorral elindult az Életünk történetének harmadik évada is, ezúttal Puskás-Dallos Bogi és Puskás-Dallos Peti utazott a jövőbe. A műsor a 18-49-es korosztályban 14,1 SHR%-ot, ám a 15-29 éves korosztályban még ennél is jobbat, 21,9%-os közönségarányt hozott. Ezeknek a nagyszerű nyitányoknak köszönhetően, az RTL Klub (18-49-ben) 25,3 SHR%-al nyerte a szombat estét legfőbb riválisával szemben, amely aznap csupán 9,9 SHR%-ot teljesített.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Live+aslive+vendég, 40. hét