Közel 95 ezer ingatlanszakértő szavaza alapján lett győztes a vállalat
A Prologis a “Logisztika” kategóriában vehette át a díjat, a vállalati márkák értékelése terén piacvezető, németországi székhelyű Real Estate Brand Institute (REB Institute) által szervezett Real Estate Brand Awards gálaeseményén.
„Szisztematikusan fejlesztjük márkánk profilját, és olyan területekre fókuszálunk, amelyek meghatároznak minket és megkülönböztetnek bennünket másoktól. Ez az elismerés azt jelzi, hogy márkastratégiánk eredményes” – mondja Marta Tęsiorowska, a Prologis európai marketing és kommunikációs alelnöke. „Fontos számunkra márkaértékünk független és tudományos alapokon nyugvó elismerése, hiszen ez piaci részesedésünk további fejlődését is meghatározza.”
Márkaérték-tanulmány
Ez az empirikus tanulmány az ingatlanfejlesztőkre vonatkozó 100 fő márkaindexet határoz meg. A kutatás a kulcsfontosságú teljesítménymutatók mentén elemzi a márkafejlődést és méri a legfontosabb ingatlanvállalatok pozicionálási stratégiáját Európában. A vizsgálatot évente, 47 európai ország összesen 94.868 iparági szakértőjének megkérdezésével végzik. A kutatás eredményeinek könnyű értelmezhetősége érdekében a vállalatok márkaértékének meghatározásához kvalitatív és kvantitatív módszereket is használnak.
A Prologis márka a legmagasabb pontszámot a regionális kompetencia, az innovációs képesség és a konverziós erő kategóriájában érte el.