Értékesítést támogató CRM alkalmazás nyert

Hírek

Valós igényre építő, a kisvállalkozások üzletét nagyban segítő üzleti alkalmazásokat neveztek be arra versenyre, amit a Telekom hirdetett meg ez év áprilisában, „Üzleti appok versenye” címmel.

A Telekom első „Üzleti appok versenye” pályázatának magyar fordulójában a fődíjat, a 10 millió forintos reklámkampányt, az értékesítés hatékonyságának növelését elősegítő MiniCRM alkalmazás készítői nyerték.

A MiniCRM alkalmazás fókuszában az értékesítési folyamat áll, a cég összes ügyfelének adatait és a feladatokat egy rendszerben, naprakészen tárolja. Az alkalmazás segítségével nyomon követhető, hogy az ügyfelek épp hol helyezkednek el az értékesítési folyamatban és az automatizált utánkövetés használatával továbblépésük is elősegíthető. A verseny zsűritagjai kiemelték, hogy az alkalmazás a kisvállalkozások mindennapi problémáiban nyújt segítséget, pénzügyi hasznot hozó, nemzetközi sikerre is számot tartó applikáció. Az alkalmazás informatikai tudás nélkül is könnyen testre szabható.

A nemzetközi megmérettetésre a Deutsche Telekom a közép-kelet európai régió hat országából várt fejlesztéseket és ötleteket, amelyek célja, hogy a kis- és közepes vállalkozások felismerjék, milyen sokféle innovatív applikáció áll rendelkezésre, akár már most is, mindennapi munkájuk egyszerűsítésére, segítésére. A legjobb, felhő alapú üzleti célú alkalmazásokat kell megálmodniuk a versenyzőknek, amelyek egyszerűbbé és hatékonyabbá teszik a kis- és közepes vállalkozások napi tevékenységét. A zsűri augusztus 15-én dönt a nemzetközi nyertesekről, ahol 201 pályázó applikációból kell kiválasztania a legjobbakat.

A benevezett alkalmazások még megtekinthetők a verseny honlapján.

SOCIAL MEDIA