A digitális gazdaság jövője mellett a márkaépítés fokozódó szerepe is terítékre kerül az IAB Europe konferenciáján.
Az IAB Europe idei, sorrendben a nyolcadik Interact konferenciájának (május 20-21, Párizs, Les Salons de L’Aveyron) témája „A növekedés új korszakának megteremtése”. Ennek kapcsán a következő kérdéskörök kerülnek napirendre:
- Átfogó információk az európai digitális piacról, és kapcsolódásáról a nemzetközi trendekhez
- A natív hirdetés, programozott vásárlás, a videó- és mobilhirdetések legfrissebb fejleményei
- A digitális üzletet támogató mérőszámok és KPI-ok
- A növekedést és a piacvezető szerep elérését támogató innovációk
Az előadók között több mint 20 ország 60 márkájának és digitális vállalatainak képviselői sorakoznak fel. A hirdetői oldal képviseletében a márkák szerepének fokozódó fontosságáról és a fogyasztók mélyebb bevonásához szükséges eszközökről olyan előadók fognak beszélni, mint például Michael Aidan, a Danone digitális vezetője és digitális márkaplatformokért felelős alelnöke; James Quarles, a Facebook EMEA régióigazgatója; Khurram Hamid, a GlaxoSmithKline globális digitális média igazgatója; Ariel Steinmann, a Hello bank! (a BNP Paribas online bankja) digitális marketingért felelős vezetője; Didier Barbé, az IBM France marketing- és kommunikációs vezetője; Alistair Shrimpton, a Meetic európai fejlesztési igazgatója; valamint Josh Grau, a Twitter EMEA régióért felelős márka- és stratégiai igazgatója.
A konferenciát megelőzően, május 19-én meghívásos Programozott Vásárlás Mesterkurzust tartanak hirdetők és ügynökségek részére a Microsoft France-nál. Május 20-án a digitális üzlet evolúciója, a 2014-es és azon túli európai előrejelzések, a kiemelt trendek és sikertörténetek, valamint a győztes tartalomstratégiák kerülnek terítékre. Május 21-én a digitális média növekvő hatékonysága, az európai digitális piac jövőjének építése és egy erős ökoszisztéma felépítése a téma.
(Testvérlapunk, a Médiapiac az Interact médiatámogatója. A fotón a tavalyi, barcelonai Interact helyszíne látható.)