Az őszi hónapokban több új partnerrel bővül az Atmedia online portfóliója. 2020. novembertől a kereskedőház értékesíti a Blogstar.hu hirdetési felületeit. A széles tematikájú blogplatform a kiemelten magas affinitású 18-39-es korosztály AB státuszú célcsoportelérését bővíti a sales house-nál.
Az egyik legnagyobb magyarországi blog platformmal, a Blogstarral bővül az Atmedia online kínálata. Az oldal tematikája széles spektrumú, hasonlóan az olvasói köréhez. Fodor Ákos, a Blogstar egyik alapítója és a portált üzemeltető Cvikker Média Kft. technológiai vezetője elmondta: „A Blogstar egy alternatív online médiatér, ahol a vélemény számít, és a vélemény tarol. Egyfajta integrátor, ahol Magyarország vezető véleményvezérei alkotnak sarkos véleményt közéletről, sportról, kultúráról, médiáról, gazdaságról.” Ennek köszönhető, hogy bár véleményük általában eltérő, de a platformon mégis megférnek egymás mellett Bayer Zsolt és Tibi atya vagy a Trollfoci írásai, valamint oknyomozó mélységű írások, illetve viccblog is.
A kereskedőház üzletpolitikájának része, hogy az igen változatos kampánycélok teljesítéséhez illeszkedő megjelenési lehetőségeket kínáljanak. Az új tartalomszolgáltatóval pedig jórészt a kis-és középvállalkozások számára kiemelten magas affinitású 18-39-es korcsoport AB státuszú célcsoportelérése nőtt a vállalatnál, mivel igen széles skálán mozognak a tematikák, a gasztrótól a humoron át a sportig.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Különösen izgalmas vállalatunk számára ez az együttműködés, mert a nagy elérést biztosító Időkép, TV2, ATV oldalak mellett fontos szempont számunkra, hogy kínálatunkban speciális, „niche” célcsoportokat kiszolgáló tartalmak is megtalálhatók legyenek. A Blogstar pedig új színfoltot jelent, amely remekül használható natív együttműködések, egyedi, speciális tartalmakhoz köthető érdeklődési kategóriák esetén, ezért fogadtuk örömmel az együttműködésünk elindítását.”