A DIMSZ idén alakult Tartalommarketing tagozata Juhász Györgyöt, a Tartalomgyár alapítóját választotta elnökének.
A DIMSZ legfiatalabb tagozatának céljai között szerepel a tartalommarketing ágazat súlyának növelése mellett a piaci és fogyasztói edukáció, valamint az egyre népszerűbb, ugyanakkor nehezen körbehatárolható tartalommarketing, mint különálló szakma definiálása. A tagozat áprilisi alapítását követően kiadott egy Tartalommarketing kisokost, mely megfogalmazza a szakma alapvető céljait, eszközeit, segítséget nyújtva ezzel mind kisvállalkozóknak, mind multinacionális cégek marketinges munkatársainak.
A tagozat további projektjei:
- Átfogó felmérés a magyar tartalommarketing piacról
- Edukáció és ismeretterjesztés
- Nemzetközi és hazai esettanulmányok bemutatása
- Bevált sztenderdek, módszerek, technikák meghonosítása, benchmarkok bevezetése
- Platform a szakmai egyeztetések, viták számára
- „Te is szerző vagy” címmel kampány a saját tartalmaink védelméről, a hozzá fűződő jogokról, lehetőségekről
Juhász György több mint 20 éves média- és 15 éves online tapasztalattal rendelkezik. Pályáját újságíróként kezdte, dolgozott nyomtatott napilapnál és magazinnál. Rovatvezetőként csatlakozott az Origo.hu induló csapatához, majd több éven át a portál főszerkesztő-helyettese volt. Ezt követően a Ringier Kiadó online divízióját vezette. Jelenleg a Tartalomgyár egyik alapítójaként tartalommarketinggel foglalkozik.
A tagozat jelenlegi tagjai: 123 RF Hungary, Café NEXT, Crane, Kreatív Kontroll, Tartalomgyár, Origo és Virtual Call Center. A DIMSZ továbbra is várja azokat az érdeklődőket, akik szívesen csatlakoznának a Tartalommarketing tagozat munkájához.