Elindult a Viber „Szeress magabiztosan” kampánya

Hírek

A Rakuten Viber elindította új kampányát interaktív, párkapcsolati tematikájú funkciókat kínálva felhasználóinak. Az ünnepi újítások között mókás AR lencsék, matricacsomagok, egy boldogságtippeket és kapcsolati kvízt kínáló, valamint egy szókincs-tanuló chatbot is szerepel, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy több mint 30 nyelven tanulják meg azt mondani, hogy szeretlek.

 

A Valentin-napi szolgáltatások kidolgozása során a Rakuten Viber együttműködött a Human Improvement Project nevű nonprofit kutatóintézettel, amely többéves tapasztalattal rendelkezik a pszichológia, az idegtudomány és a kapcsolatok kutatásának területén. Közös munkájuk gyümölcse a Happiness Tips chatbot, amely párkapcsolati kvízzel, videókkal és tanácsokkal jelentkezik februárban. A Viber chatbotot hozott létre a Worddio-val is, egy szókincs-tanuló alkalmazással, amely több mint 270 ezer szóval rendelkezik több mint 30 nyelven és 2,3 millió felhasználót számol.

Szerelmes matricagyűjteményekkel, és új, Valentin-napi Lencsékkel is kiegészül a Viber kínálata, amelyek egész februárban elérhetőek lesznek. A tematikus Viber-Lencsék nem csak az alkalmazásban, hanem a Snapchat platformján is elérhetőek lesznek.

Magyarországon a Viber egyik partnere, a Vasas Sport Club is részt vett a kezdeményezésben: szeretettel és magabiztossággal teli videókat osztottak meg sportolóikról Közösségükben, hogy ezeket a fontos üzeneteket a szurkolóiknak és az összes magyar Viber-felhasználónak is átadhassák.

 

SOCIAL MEDIA