Egyre jobban felértékelődik a játékok megőrzése

Hírek

A megkérdezett felnőttek kétharmada törekszik arra, hogy olyan játékokat adjon a gyerekeik kezébe, amelyekkel még ők is használtak kiskorukban – derül ki a Mattel játékgyártóhoz tartozó márka, a Fisher-Price megbízásából készült friss kutatásból, ami arra is rámutat, hogy a szülők ennek azért is tulajdonítanak nagy jelentőséget, mert a régi játékok a nagyszülők számára is ismerősek és velük ők is sokkal könnyebben játsszanak az unokáikkal. Közülük is a fa játékok emelkednek ki a mezőnyből.

 

„A fából készült játékok a legidőtlenebbek. A Fisher-Price kutatásából is az derül ki, hogy a válaszadók többsége (közel 70%) szerint ezek a játékok a legjobbak a közös játékhoz és azzal a megkérdezettek szinte kivétel nélkül egyetértettek, hogy az a játék a legélvezetesebb, amikor mindenki együtt tud játszani a családban. A Wood bevezetésével ezekhez az alapokhoz térünk vissza, hogy vele egy olyan szórakoztató, tanulságos és az egészséges fejlődést elősegítő játékélményt biztosítsunk, amit a nagyszülők, a szülők és a gyerekek egyaránt szeretni fognak” – mondta Török Kata, a Mattel magyarországi marketing menedzsere.

Hozzátette, hogy a Fisher-Price több mint 90 éve elkötelezett amellett, hogy a gyermekek számára a lehető legjobb életkezdést biztosítsa innovatív, megbízható játékokkal, amelyek órákig tartó szórakozást és önfejlesztést nyújtanak. A Wood termékek bevezetésével – visszanyúlva a márka gyökereihez – a vállalat új nézőpontból mutatja be a fa játékok időtlen vonzerejét, amelyek FSC tanúsítvánnyal rendelkező fából készültek, valamint a gyermek kreativitását és fejlődését szolgálják.

Ezt támasztják alá Dr. Sipos Lilla pszichológus tapasztalatai is, aki szerint a természetes anyagból készült fajátékok olyan tartós és sokoldalú játékok, amelyek túl azon, hogy biztonságosak ezernyi módot nyújtanak ahhoz, hogy a gyerekek szabadon kifejezhessék általuk magukat.

Az 1931-ben alapított, a szórakoztató és tanulási élményt nyújtó játékok megalkotására fókuszáló Fisher-Price új Wood kollekciójában egyaránt helyet kapnak a kirakósok, az építő és zenélős játékok, amelyek biztonságos használatát a vállalat Play Lab szakértői tesztelték, így a szülők nyugodtak lehetnek afelől, hogy a gyermekek fejlődését segítő, problémamegoldásra és még sok minden másra tanító játékokat adhatnak a kicsik kezébe a világ 150 országában, köztük Magyarországon is.

Az európai bevezetéssel párhuzamosan a Fisher-Price támogatóként állt a BirdLife International, a Wildlife Conservation Society és a WWF közös kezdeményezése, a Trillion Trees mellé, hogy tízezer fa adományozásával segítsen újabb, a csodálatos biológiai sokféleséget magukban hordozó erdők létrehozásában a jövő generációi számára.

A Fisher-Price Wood termékek 2024. szeptemberétől lesznek kaphatóak kizárólag – a magyar kismamák és apukák megbízható társának számító – Brendon üzleteiben. Magyarország piacvezető, 30. évfordulóját ünneplő babaáruházlánc folyamatosan figyelemmel kíséri a piaci újdonságokat, a vásárlói igények változásait és ezek mentén törekszik a lehető legszélesebb kínálat biztosítására fa játékokból. Ebben a Mattel fontos partnere a Brendon áruházaknak – írják.

 

SOCIAL MEDIA