Egyesíti erőit a Wunderman Thompson és a VMLY&R

Karrier Kiemelt

Tavaly októberben mérföldkőhöz érkezett a WPP, mellyel újraformálta a globális kreatív ügynökségi piacot. A Wunderman Thompson és a VMLY&R egyesítéséből megszületett a VML, az iparág legnagyobb kreatív vállalata, mely a világ két legdíjazottabb kommunikációs ügynökségének kereskedelmi, ügyfélkapcsolati és marketingtechnológiai tudását összefogva emeli új szintre az ügyféligények teljes körű kiszolgálását.

 

A VML kreatív márkafejlesztési és transzformációs stratégiatervezéssel támogatja ügyfeleit, melynek világszínvonalát a legfejlettebb adatfeldolgozó rendszerek és technológiai platformok alkalmazása, valamint a vezető globális techcégekkel való együttműködésük garantálja. A VML hazai ügynöksége 2024. január 1-jén alakult meg budapesti központtal, a vállalat vezérigazgatójának pedig Balog Tamást nevezték ki.

Balog Tamás korábban a Wunderman Thompson pénzügyi igazgatójaként, majd vezérigazgatójaként dolgozott, így karrierje során egyedülálló tapasztalatot szerzett az összekapcsolt üzleti és márkaélmények, valamint az integrált csapatmodellek kialakításában. Balog Tamás munkáját az emberközpontú üzleti kultúra erősítése határozza meg, melynek jegyében számos, a szervezeti felépítést, a professzionális fejlődést és a vállalati kultúra elmélyítését szolgáló programot indított, és indít ma is. Ennek eredményeként az ügynökség 2023-ban elnyerte a „Legsokszínűbb Cég” címet a Szerethető Munkahelyek versenyen.

Balog Tamás elmondta: „Ez az egyesülés az iparági szakértelem és tudás egyedülálló kombinációját hozza a magyar ügynökségi piacra, összekapcsolva a klasszikus kreatív márkaépítési módszereket a konverzióra összpontosító digitális marketinggel, tartalmi- és reputáció építési megoldásokkal. Mindemellett ügyfeleinkkel továbbra is szorosan együttműködünk a vállalati szintű digitális átalakulások támogatása, az e-kereskedelmi platformok létrehozása, a digitális ügyfélélmények tervezése és optimalizálása, valamint a mobilalkalmazások fejlesztése során.”

„A fent említettek mélyreható adatelemzésen, valamint a legújabb marketingtechnológiák és platformok ismeretén alapulnak, mellyel lehetővé válik az érzelmi alapú élmények funkcionális ügyfélértékké való transzformációja. Ennek köszönhetően a fogyasztói kommunikáció teljes spektrumát lefedjük, mérhető, tervezhető és valódi hatást generáló megoldásokat nyújtva partnereinknek. Így összekapcsolt márkaélményeken keresztül támogatjuk ügyfeleink üzleti növekedését” – tette hozzá.

A magyar VML ügynökség mostantól a két vállalat márkakommunikációs, ügyfélkapcsolati és kereskedelmi kompetenciáit ötvözve az eddigi legszélesebb szolgáltatáskört biztosítja ügyfelei számára. Ez magában foglalja a Wunderman Thompson teljes nemzetközi technológiai portfólióját, valamint kreatív és tartalmi megoldásait, illetve a VMLY&R kreatív márkaépítés, kereskedelmi marketing, aktiváció, tartalom és PR területén szerzett szakértelmét.

Az új ügynökségi csoport így tehát továbbra is élvonalbeli, ugyanakkor minden eddiginél kiterjedtebb szolgáltatásokat szállít majd ügyfelei számára a márka- és fogyasztói élmények, valamint a kereskedelmi megoldások területén is.

 

SOCIAL MEDIA