Edo Denova a jogi tanulmányai mellett 2011-ben kezdett el zenélni, majd pár hónapra rá már meg is nyerte az első tehetségkutató versenyét, amely ismertséget hozott számára. A felkérések száma azóta is folyamatosan növekszik: a zenésznek ma már országszerte heti 2-3 fellépése van, de lehetőség szerint minél többet vállal – az is előfordult, hogy 14 koncertje volt egymást követően. Ahhoz azonban, hogy ezeket az egyetemi elfoglaltságaival is össze tudja egyeztetni, rendkívül tudatos önmenedzselésre és időbeosztásra van szüksége.
„A fellépés, tanulás és utazás folyamatos hármasa mögött elengedhetetlen a stabil háttér. A családom az állandó támaszom, nekik is köszönhetem a sikereimet, s pótolhatatlanok a megbízható barátok, akiknek bármikor kiönthetem a szívem. Emellett a nyitott, pozitív hozzáállásban hiszek: ha új lehetőségek adódnak, merjünk kilépni a komfortzónánkból, hiszen ezek segíthetnek abban, hogy a karrierünkben előre lépjünk és újat mutassunk” – mesélte Edo Denova.
A lemezlovas a hazai szereplései mellett immár rendszeresen külföldön is játszik: fellépett többek között a Tomorrowland fesztiválon Belgiumban, de zenélt már Ausztriában, Horvátországban, Marokkóban és Spanyolországban is. Jelenleg a francia Les Orres síparadicsomba szervezett Snowattack sport és zenei fesztiválra készül, ahol neves hazai és nemzetközi fellépők mellett több alkalommal is szerepel, sőt, idén már saját „Edo Denova and Friends” bulikat is szervez.
November elejétől az OMV töltőállomásokon is találkozhatunk a fiatal DJ-vel, hiszen ő lett az arca a vállalat és az MTV Magyarország exkluzív kampányának. „Régóta célom, hogy minél több ember megismerje a zenei munkásságom, így nagyon örülök, hogy együtt dolgozhatok az OMV-vel. Mindig is szerettem volna a szettjeimmel örömteli pillanatokat és emlékeket adni. A töltőállomásokon megtalálható zenei eszközökkel akár az átlagosabb hétköznapokat is feldobhatjuk, így egyszerre adhatok élményt és kerülhetek közelebb a közönségemhez” – hangsúlyozta a lemezlovas.
Az együttműködés keretében a töltőállomásokon egy limitált kiadású kollekció lesz elérhető, amelyben egyaránt megtalálhatjuk az olyan zenehallgatáshoz és szórakozáshoz kapcsolódó eszközöket, mint a hordozható hangszóró, a vezetéknélküli fejhallgató és a dupla hangszórós mikrofon, de ezek mellett olyan praktikus kiegészítők közül is válogathatunk, mint a színes MTV-s hátizsákok, és rock/pop/r&b rajongóknak szánt bögrék.
„Örömünkre szolgál, hogy Edo Denova személyében egy tehetséges és pozitív szemléletű lemezlovassal mutathatjuk be az MTV exkluzív kollekcióját töltőállomásainkon. Az együttműködéssel szerettük volna tovább bővíteni az OMV széleskörű portfólióját: akár egy hosszabb utazás, vagy rögtönzött házibuli során is praktikusak lehetnek ezek a könnyen hordozható, kompakt zenei eszközök és kiegészítők” – említette a kampány kapcsán Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
Az ikonikus zenei csatorna termékeivel ráadásul Snowattack belépőjegyet is nyerhetnek: a töltőállomásokon vásárolók között négy főre szóló fesztiválbelépőt sorsolnak ki december végén.
Az MTV limitált kiadású kollekciója elérhető országszerte 194 OMV töltőállomáson.