Díjjal jutalmazták a Lidl fenntarthatósági kezdeményezését

Hírek Kiemelt

Negyedik alkalommal hirdette meg a Trade Magazin a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot, amelyen a beérkezett pályamunkák közül végül 18 pályázó nyerte el az elismerést öt kategóriában, melynek keretében idén először lehetett az önálló CSR kategóriában is pályázni. A nyertesek által bemutatott akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként szolgálhatnak a piac szereplői, valamint vásárlóik, fogyasztóik előtt.

 

A Lidl a CSR kategóriában elismert pályázati anyagában a 2022-ben megvalósított „River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább folyókért” rendezvényét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs és edukációs kampányát mutatta be. A Duna teljes hosszát érintő, nemzetközi hulladékgyűjtő akcióval, a „River Cleanup Collective @Duna” projekttel a Schwarz Csoport és a Lidl célja, hogy a hulladék összegyűjtésével és újrahasznosításával megelőzzék a Duna és ezáltal közvetetten a világ óceánjainak szennyezését. A projekt a Schwarz Csoport átfogó REset Plastic stratégiájának részeként valósult meg, amelynek célkitűzései mellett a Lidl Magyarország 2018-ban kötelezte el magát.

„A REset Plastic stratégia egy átfogó stratégia, melynek rendkívül fontos eleme a REmove láb, azaz, hogy a már természetbe kijutott műanyagtól, hulladéktól megszabadítsuk a környezetünket. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi évben megvalósított River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább Dunáért” rendezvényünk során egyetlen délután alatt közel 1,5 tonna hulladékól tisztítottuk meg a Francia-öböl területét Budapesten. Nemzetközi szinten pedig Európa-szerte 10 országból, összesen 16 Lidl és Kaufland vállalat vett részt a kampányban, és tettünk együtt a fenntarthatóbb jövőért. Az pedig külön örömünkre szolgál, hogy a kollégáinkkal közösen megvalósított összefogásunkat ilyen értékes szakmai elismeréssel jutalmazták” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

 

SOCIAL MEDIA