A jövő évi csomagolást kell megtervezni.
Kreatívügynökségi tender helyett regionális designpályázat keretében tervezteti meg 2016-os termékcsomagolását a Tuborg. December 31-ig lehet pályázani a versenyre, amely hat országot érint: Magyarország mellett Szerbiát, Bosznia-Hercegovinát, Bulgáriát, Horvátországot és Montenegrót. A nyertes munkák 40 millió Tuborg terméken mintegy 30 millió vásárlóhoz jutnak majd el a régióban, emellett a győztesek részt vehetnek a márka vendégeként a TYPO Berlin konferencián. A versenyt támogató regionális kampányt Magyarországon a ::progressive:: reklámügynökség gondozza.
A kampány elsősorban a kreatívszakmát célozza meg, de bárki nevezhet. A pályázati kiírás szerint a versenyzőknek a „fun” életérzést kell megjeleníteniük a beadott munkákon a Tuborg öt színnel fémjelzett arculatának jegyében. A kiírás részletei a verseny oldalán érhetőek el. Az első fordulóban minden országban helyi zsűri választja ki azt a három kreatívot, amelyek bejutnak a nemzetközi versenybe. Ezek a csomagolástervek felkerülnek egy weboldalra, ahol már a fogyasztók közönségszavazás keretében döntik el, hogy melyik a legizgalmasabb. Országonként egy-egy csomagolás nyer, ezeket vegyesen gyártják le és forgalmazzák a régióban.
„Azt gondolom, hogy ez a verseny valódi kihívást jelent a kreatívszakemberek számára, akiknek ritkán van alkalmuk arra, hogy regionális, hat országra érvényes csomagolást tervezzenek, ráadásul itt közvetlenül a fogyasztók választják ki a legjobbakat. A pályázat bárki számára nyitott, így elképzelhető, hogy olyan amatőr pályázó nyer, aki korábban még soha nem tervezett semmilyen csomagolást. Emiatt ilyen izgalmas ez a verseny” – mondta Pusztai László, a Carlsberg Hungary marketingvezetője.