Debrecenben nyitott meg az első vidéki Miele Experience Center

Hírek Kiemelt

Az idén 124 éves német márka a prémiumkategóriás háztartási gépek egyik legismertebb gyártója világszerte. A Miele cég 1899-es alapítása óta a Miele és a Zinkann család tulajdonában van. A Magyarországon 1992 óta jelen lévő márka 2006-ban nyitotta meg első bemutatótermét Budapesten, majd 2021-ben a másodikat. Ezek sorát bővíti a debreceni Hunyadi János utcában április 26-án hivatalosan is megnyitott Experience Center.

 

Immer besser – mindig jobban. Ezt írták az alapítók első termékeikre, és ez az a két szó, amely a márka és a cég teljes történetét meghatározza. Az üzletünket is eszerint a filozófia szerint alakítottuk ki” – fogalmazott Spengler Nikolett, a Miele magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója a megnyitón. „Ahogy minden Miele Experience Centerben, itt is minden termékkategóriánkkal megismerkedhetnek az érdeklődők, így a debreceni üzlet is tökéletes Miele-élményt kínál, annál is inkább, mert májustól itt is beindítjuk a márkára jellemző főzőeseményeinket” – tette hozzá.

Azért esett Debrecenre a választásunk, mert nemcsak az ország második legnagyobb városa, de folyamatos fejlődése révén komoly regionális ipari és gazdasági központ. Azt is látjuk, hogy ebből a térségből is megnövekedett a kereslet termékeink iránt, melyek a minőséget, a dizájnt, a legújabb technológiákat és a fenntarthatóságra való törekvést ötvözik” – indokolta a választást az ügyvezető. Spengler Nikolett 2020 végén vette át a hazai cég irányítását, azzal a küldetéssel, hogy csapatával modernizálja azt, valamint növelje annak ismertségét és piaci részesedését hazánkban. A debreceni nyitás is ennek a stratégiának a része.

A 115 négyzetméteres „Experience Center” valódi élményt kíván nyújtani a vásárlóknak, hiszen a sütéstől és főzéstől a textilápoláson át a padlóápolásig a legmodernebb megoldásokat nyújtja, amivel élménnyé válik a házimunka. A kiváló minőségű kiszolgálás mellett a Miele szakemberei rendkívül nagy fokú termékismerettel rendelkeznek, így nemcsak a háztartási gépek kiválasztásában segítenek, de amikor például egy konyha megtervezésére kerül sor, a praktikumot és dizájnt szem előtt tartva tudnak tanácsokat adni a vásárlóknak. A rövidesen induló főzőbemutatók és textilápolási workshopok során az érdeklődők a gyakorlatban is kipróbálhatják a készülékeket, kimoshatják, megszáríthatják vagy akár kivasalhatják saját ruháikat. Ezen túlmenően a műszaki támogatás és a saját hálózatú szervizszolgáltatás is elérhető a régióban élők számára – írják.

 

SOCIAL MEDIA