Senior stratégai tanácsadóként csatlakozott a Next9 kommunikációs ügynökség csapatához a growth marketing szakember.
Csanda Gergely a Talentuno marketingigazgatói feladatai mellett csatlakozott a Next9 Communications csapatához, és sokéves szakmai tapasztalatával segíti az ügynökség új ügyfele, a Graphisoft globális marketing kommunikációs aktivitásait.
„A Next9 és a Graphisoft együttműködése során a magyarországi központú multinacionális szoftverfejlesztő cég globális marketing és PR tevékenységét segítjük – mondta Híves Beáta, a Next9 Communications egyik alapító-ügyvezetője. Hozzátette: „Csanda Gergely vezeti az ügynökség Graphisoftot támogató csapatát”.
„Nagy öröm egy olyan Magyarországról indult, sikeres nemzetközi márkán dolgozni, amely közel 40 éves múlttal és igazi globális jelenléttel rendelkezik. A Graphisoft már akkor jelentős nemzetközi pályát futott be, amikor Magyarországon szinte azt se tudtuk még, hogy mit jelent a startup szó” – mondta Csanda Gergely az új kihívás kapcsán.
A kommunikációs szakember karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később regionális pozíciókban dolgozott a Sony Ericsson és a GE Lighting marketing szervezeteiben, majd részt vett a Sony Mobile és az NN Biztosító újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. Az utóbbi években a Talentuno marketingigazgatójaként keresi azokat a diszruptív megoldásokat, amivel fel tudja gyorsítani a HRtech startup növekedését. Rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is.