A Mondelēz International Colin O’Toole-t nevezte ki Magyarországért, Csehországért, Szlovákiáért felelős új marketingigazgatójának. O’Toole, a Mondelēznél komoly múlttal rendelkező, tapasztalt marketingszakember, aki a márkafejlesztés adatközpontú és kreatív megközelítéséről ismert.
Korábbi pozícióiban olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury „Nagylelkűség” (Generosity) kampánya az Egyesült Királyságban, amivel globális elismertséget szerzett, és jelentősen növelte a márka ismertségét. A lokális és globális márkák megismertetésében egyaránt tapasztalt szakember kinevezésétől azt várja a cég, hogy innovatív megoldásokat hozzon a közép-európai piacra.
„Nagyon várom már, hogy elmélyíthessem a magyar, cseh és szlovák emberek kapcsolatát a globális márkáinkkal” – mondta O’Toole, aki egyúttal lelkesedését fejezte ki, hogy olyan ikonikus közép-európai márkákon dolgozhat, mint a Sport szelet, az Opavia keksz vagy a Figaro csokoládé.
„O’Toole-t a piaci folyamatok mély ismerete és a rendkívüli szakértelme a márkaépítésében tökéletesen alkalmassá teszi arra, hogy ígéretes jövő felé vezesse a Mondelēz-t a régiónkban” – jegyezte meg a kinevezés kapcsán Ivana Tumova, a cég Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős vezérigazgatója.