Cheetos Mix-Ups ízkavalkád a polcokon

Hírek Kiemelt

Idén kerültek a boltok polcaira a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói. A Mix-Ups a márka első olyan extrudált snack terméke, ahol egy zacskóban több íz és több forma is található. A snackek felhőtlen szórakozást kínálnak a közös családi programokhoz.                                                                                        

A Cheetos márkán belül a prémium szegmenst képviselő Mix-Ups termékcsalád rágcsálnivalóival kétféle ízkombinációban találkozhatunk: a Mega Fun zacskókban sajtos-ketchupos, újhagymás és paprikás falatok rejtőznek, míg a Street Food variáció a pizzás, hamburgeres és hot dog ízű snackeket kínálja. A Mix-Ups termékek fókuszában a családi szórakozás és a közös alkotás áll, amihez most egy zacskóban több különleges ízt és formát találhatunk. A gyártó másik prémium terméke a márkán belül a Cheetos Crunchos, amely szintén idén jelent meg kétféle ízesítésben, és a „Mit látsz a Cheetosodban?” szlogennel buzdította kreatív alkotásra fogyasztóit. A kampány folytatásaként a Mix-Ups termékek „Mit alkotsz a Cheetosodból?” felhívással ösztönöznek közös szórakozásra.

„A különleges formájú Mix-Ups snackek nem csak ízletesek, de kreatív gondolkodásra, alkotásra és önfeledt szórakozásra buzdítanak mindenkit. Bízunk benne, hogy a bennük rejlő játékossággal izgalmas pillanatokat csempésznek a családi együttlétekbe” – mondta el Buzder-Lantos Nikoletta, a Szentkirályi Magyarország snack kategóriájának marketing menedzsere.

 

SOCIAL MEDIA