Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.
A UPC Magyarország Kft. kötelékében Carra Anita feladata lesz, hogy a UPC-t teljes körű infokommunikációs szolgáltatóként pozícionálja, biztosítva, hogy a vállalat minden ügyfélszegmensben innovatív csomagokat tudjon a piacra vinni és új szintre emelje az ügyfélélményt. Szintén az ő felelősségi körébe tartozik az ambiciózus hálózatfejlesztési és növekedési terveket támogató aktivitások kialakítása. Célja, hogy az FMCG szektorban szerzett tapasztalataira építve szerethetővé és könnyebben érthetővé tegye az ügyfelek számára a UPC infokommunikációs szolgáltatásait.
Carra Anita 1997-ben kezdte pályafutását az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul. Szabadidejét főként családjának és két kislányának szenteli, és ha ideje engedi, szívesen hódol kedvenc sportjainak, a sízésnek, a vitorlázásnak és a futásnak.
Az új vezető Záprel Zsoltot váltja a UPC marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói székében, aki az elmúlt három év alatt komoly eredményeket ért el a márka újrapozícionálása terén. Irányítása alatt számos olyan új termék is született, amely a UPC integrált szolgáltatói pozícióját erősítette: bevezették például a Wi-Free és a Horizon Go szolgáltatásokat, a TV Apps alkalmazás segítségével minden TV-n elérhetővé tették az internetes tartalmakat, valamint új virtuális mobilszolgáltatóként korlátlan mobildíjcsomagokkal is piacra léptek.