Május 25-én rendeztük a Publicis Palotában a Branding/rebranding az FMCG szektorban című konfereciát, amelyen mintegy száz szakember vett részt, döntő többségük az FMCG-retail szektorból. Képes beszámoló következik a délutáni programról. A délelőtti blokk képeit itt találja.
A délutáni program Dörnyei Otilia előadásával kezdődött. Az előadó azt járta körül, hogy a márkaépítés során melyik lépésnél melyik piackutatási módszer tud a leghatékonyabban segíteni.
Pákolicz Attila az ALDI 15 éves magyarországi jubileuma apropóján a márkaépítés főbb mérföldköveit, kiemelkedő témáit és eredményeit mutatta be.
Boross-Völcsei Dóra és Sallai Ervin bebizonyította, hogy bármit meg lehet pistázni, csak akarni kell.
Szekeres Dóra megmutatta, hogy ahhoz is hozzá lehet, sőt hozzá kell nyúlni, ami egyszer már sikeres volt.
Tollas Attila a SPAR egyik sikersztoriját, a Régiók Kincsei programot ismertette.
Szirmák-Szabó Viktória igen fontos kérdést tett fel: érdemes e ugyanazt a promóciót évről évre megismételni?
Szauter Zsolt megvilágította azt a helyzetet, amelyben a foodora másfél év után újra belevágott az átmárkázásba.
Herczeg Andrea tíz éve tevékenykedik a mentes világban, így testközelből láthatta a szektor átalakuló igényeit.
Hittner Krisztina elmondta, miért tartanak Black Friday helyett Giving Friday napot.
Török Áron egy szokatlan kezdeményezés, a Corvinus Termelői Piac tanulságait vonta le.
Hamarosan jönnek a szöveges összefoglalók. Jövő májusban pedig a következő konferencia! Feltétlenül legyen ott, ha esetleg az ideit kihagyta.