Május 25-én rendeztük a Publicis Palotában a Branding/rebranding az FMCG szektorban című konfereciát, amelyen mintegy száz szakember vett részt, döntő többségük az FMCG-retail szektorból. Képes beszámoló következik a délutáni programról. A délelőtti blokk képeit itt találja.
A délutáni program Dörnyei Otilia előadásával kezdődött. Az előadó azt járta körül, hogy a márkaépítés során melyik lépésnél melyik piackutatási módszer tud a leghatékonyabban segíteni.
![]()
Pákolicz Attila az ALDI 15 éves magyarországi jubileuma apropóján a márkaépítés főbb mérföldköveit, kiemelkedő témáit és eredményeit mutatta be.
![]()
Boross-Völcsei Dóra és Sallai Ervin bebizonyította, hogy bármit meg lehet pistázni, csak akarni kell.
![]()
Szekeres Dóra megmutatta, hogy ahhoz is hozzá lehet, sőt hozzá kell nyúlni, ami egyszer már sikeres volt.
![]()
Tollas Attila a SPAR egyik sikersztoriját, a Régiók Kincsei programot ismertette.
![]()
Szirmák-Szabó Viktória igen fontos kérdést tett fel: érdemes e ugyanazt a promóciót évről évre megismételni?
![]()
Szauter Zsolt megvilágította azt a helyzetet, amelyben a foodora másfél év után újra belevágott az átmárkázásba.
![]()
Herczeg Andrea tíz éve tevékenykedik a mentes világban, így testközelből láthatta a szektor átalakuló igényeit.
![]()
Hittner Krisztina elmondta, miért tartanak Black Friday helyett Giving Friday napot.
![]()
Török Áron egy szokatlan kezdeményezés, a Corvinus Termelői Piac tanulságait vonta le.
![]()
Hamarosan jönnek a szöveges összefoglalók. Jövő májusban pedig a következő konferencia! Feltétlenül legyen ott, ha esetleg az ideit kihagyta.
