Már 2290 féle termék kapható a SPAR üzleteiben országszerte, amelyeken a vásárlók a vállalat saját márkáját láthatják. A növekedést a vásárlói igények indokolják.
Míg 2014-ben 1947, addig 2015-ben már 2290 különféle árucikk – köztük vegyi áruk és ezernél is több fajta iparcikk – hordozta magán a SPAR-motívumokat. A SPAR, az S-Budget, a Regnum és a SPAR NaturPur* sajátmárka-termékcsaládok tekintetében volt a legjelentősebb a cikkelemszám-növekedés.
A gyártói márkáknál általában 20-30 százalékkal olcsóbb sajátmárkás termékeket olyan gyártó cégek állítják elő, amelyek már korábban bizonyítottak a piaci versenyben. Mellettük kiemelkedő még a vállalat bicskei húsüzemének szerepe is.
A SPAR márka legújabb termékfejlesztései a SPAR gabonapárna, a SPAR hosszúszemű,főzőtasakos rizs, valamint a SPAR sertésmájas család.