Bővül a Bosch vállalati kommunikációs csapata

Karrier

A vállalati online kommunikációért – beleértve az Y és Z generáció által kedvelt csatornákat – májustól Berényi Norbert felel.

Az ifjú szakember feladatai közé tartozik a cégcsoport weboldalai, a social media csatornák, valamint a központi, belső online kommunikációs kiadványok és felületek fejlesztése és működtetése.

Berényi Norbert a Budapesti Gazdasági Egyetemen végezte tanulmányait és itt szerzett mesterszakos diplomát közgazdász-marketing területen. Új pozíciójába az LG Electronicstól érkezett, ahol Magyarország mellett Horvátország, Szerbia és Bulgária teljes online marketingkommunikációjáért felelt.

„Az online kommunikáció eddig is megkerülhetetlen volt, de egy olyan innovatív vállalatnál, mint a Bosch ez különösen fontos és folyamatos fejlesztésre, frissítésre szorul. Ez a terület megérdemelt már egy önálló pozíciót, a kiválasztásnál pedig fontos szempont volt, hogy az új munkatárs készség szinten ismerje az Y és Z generáció által kedvelt online csatornákat” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Ficzere Ferenc, a magyarországi Bosch csoport kommunikációs igazgatója.

A terület koordinációja korábban Tóth Edithez tartozott, aki ezentúl a cégcsoport rendezvényeiért felel. A 10 hazai Bosch vállalat PR menedzsere továbbra is Hack Mónika.

SOCIAL MEDIA