BioTechUSA: Legyen ez a legfittebb éved!

Hírek Kiemelt

A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek.

 

“Legyen ez a legfittebb éved” címet viselő nemzetközi imázskampánnyal nyitja meg 2024-et az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA, melynek középpontjában egy fogyasztóiknak indított, 3 x 21 nap időtartamú kihívás áll. A kampány a BioTechUSA kiemelt export országaiban – Magyarországon, Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Franciaországban és Szlovákiában – fut a weboldalukon és social media felületeiken, EDM-ben, PPC-ben és az üzleteik kivetítőin, és természetesen a márkanagyköveteik platformjai is aktívan bevonásra kerülnek. Ezen kívül Magyarországon január hónapban országszerte óriásplakát, citylight és épületháló kampánnyal is jelentkeznek, illetve az aktivitást itthon PR és vállalati kommunikáció is kíséri.

 

Kampánycél

A kampány felhívja a figyelmet arra, hogy a rendszeres mozgás és a tudatos táplálkozás, valamint az étrendkiegészítők jól megtervezett használata egy energikusabb és boldogabb élethez segíthet hozzá. Fő eleme egy online kihívás, amely csatlakozásra buzdít, hogy a fogyasztók megmutathassák, mennyire egészségtudatosan képesek élni, és erre másokat is inspiráljanak.

A 3 x 21 napos, social fejnehéz online aktivitással követőiket arra sarkallják és motiválják, hogy vegyenek részt a 9 héten át tartó egészségesebb életmódra ösztönző kihívássorozatban. Ezzel szeretnék buzdítani a célközönséget az életmódváltásra, miközben végig szakértőként segítik őket egyéni céljaik elérésében és annak hosszú távú fenntartásában.

 

A kampány fő üzenete

Egy új év kezdetén a legtöbben fogadalmakat tesznek, amik sok esetben a sportolással és az életmódváltással kapcsolatosak. „A BioTechUSA-nál segítséget szeretnénk nyújtani és egyben egy kihívással motiválni is: apró lépésenként, etaponként bevezetni az új szokásainkat kellemesebb és elérhetőbb célkitűzés, ezáltal tovább motiváltak tudunk maradni. A kihívás során az alapokat szeretnénk átadni, amivel egy olyan életmódot tud kialakítani a résztvevő, amivel elkerülheti a korai feladást, a túledzést vagy a sanyargató diétázást. Az eddig csak alkalomszerűen próbálkozókhoz is szólunk és biztosítunk számukra sarokpontokat, illetve motivációt a céljaik eléréséhez” – írja a vállalat közleménye.

 

Kreatívkoncepció

Az életmódváltó kihívás koncepciója, hogy a meghatározott idő alatt meghatározott feladatokon keresztül építsük be az egészséges életmódot az életünkbe. Nem véletlen a 3 x 21 napos intervallum: megfigyelések és tapasztalatok szerint ugyanis legalább 60 napra van szükségünk ahhoz, hogy egy új tevékenységet vagy szokást sikerrel integráljunk a napi rutinunkba.

A résztvevőknek minden nap egy 5 pontban megfogalmazott listát kell teljesíteniük és beépíteniük az életükbe, mely a napi megfelelő folyadékbevitelt, a minimum 30 perces mozgást, a rostfogyasztást, a megfelelő pihenést és a mentális egészséget támogatja. A feladatok sikeres teljesítése érdekében rendszeresen hírleveleket kapnak, amelyekben hasznos tippekkel, információkkal, életmódváltás és sport témában írt cikkekkel, szakértői videókkal és termékajánlással támogatja őket egy 7 főből álló, magasan kvalifikált szakértői csapat, akik között van dietetikus, pszichológus, edzés- és táplálkozás-szakértő, gyógytorn-a és sportrehabilitációs szakértő és táplálékkiegészítő specialista is. De nem maradhatnak ki a márkaboltokban dolgozó, nagy tudással felvértezett szaktanácsadóik sem. Ők kivétel nélkül belső képzési rendszerükben vesznek részt, biztosítva ezzel üzleteikben a professzionális kiszolgálást, hogy minden vásárlói igényre megfelelő terméket, szolgáltatást tudjanak nyújtani, ezzel segítve őket abban, hogyan ne bukjanak bele az életmódváltásba, és a program végéig megmaradjon a lelkesedésük; és persze jó mankó lehet az online elérhető Lifestyle Programjuk is.

A kihíváshoz egy nyereményjáték is párosul. Azok között, akik január 1. és 31. között kezdik el a kihívást, 1,2 millió Ft összértékben BioTechUSA vásárlási utalványt sorsolnak ki, amit a BioTechUSA webshopban vásárolhatnak le.

A kampányba BioTechUSA influencereket is bevonnak, akik közül néhányan szintén elkezdik a kihívást, és a követőiket is erre buzdítják.

Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA márkanagykövete a tavalyi évet kezdte életmódváltással, amit azóta is sikeresen tart. A színész-műsorvezető ma már sokkal jobban odafigyel arra, mit és mikor eszik, a sport pedig szinte minden nap az élete része. Ramóna szerint nagyon fontos a fokozatosság és hogy végig motiváltak maradjunk: “Mindig is fontos volt számomra az egészségtudatos életmód, és hogy újabb és újabb célokat tűzzek ki magam elé! A BioTechUSA Challenge attól különleges számomra, hogy nem csupán a mozgás és táplálkozás terén lát el jó tanácsokkal, hanem mentálisan is támogat. Ha Te is szeretnél életmódot váltani a BioTechUSA-val, és végig motivált maradni, nem feladni, az én tippem a jegyzetek írása. Egy naptárbejegyzés, egy cetli a hűtőn, egy üzenet a futócipő mellett csodákra képes.”

 

 

SOCIAL MEDIA