A vállalat első helyezést ért el ár/minőség arány kategóriában a svájci cég piackutatásában.
A Best Buy Award Magyarország Felmérést a svájci ICERTIAS – International Certification Association GmbH végezte egy online kérdőív segítségével, melyet 1200 válaszadó töltött ki Magyarországon, 2015 márciusában.
A piackutatás mérte a fogyasztók tapasztalatát, véleményét és megítélését azokkal a szolgáltatókkal kapcsolatban, akik a legjobb minőséget nyújtják a fogyasztók pénzéért – és az első helyet foglalják el a legjobb ár/minőség arány tekintetében.
A Best Buy Award és a kapcsolódó tanúsítás célja, hogy megkönnyítse azon fogyasztók dolgát, akik a legjobb termékeket és szolgáltatásokat keresik a legkedvezőbb áron.
Arra a kérdésre, hogy melyik illatszert, és kozmetikumokat árusító üzletlánc az, amely a magyar piacon a legjobb ár-minőség arányt nyújtja, a válaszadók többsége a dm-et jelölte meg.
A felmérést kétévente végzik, mintegy húsz országban, a megkérdezés az adott termékkör felhasználóira reprezentatív. A márkák részvétele nem jelentkezéses alapon történik, a válaszadók nyitott kérdésekre jelölhetik meg az általuk legjobbnak ítélt márkákat. Az eredményeket az ICERTIAS nem publikálja, csak összesítő elemzések formájában. Számos, a díjat elnyert márka listája a szervezet honlapján található.