A 90.9 Jazzy Rádió ma esti Márkamonitor műsorában Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója lsz a vendégem.
Bánhegyi Zsófia változatos pályafutást tudhat maga mögött, dolgozott a versenypiacon és a közigazgatásban, ill. állami tulajdonú szervezeteknél is: T-Systems, Magyar Telekom, Magyar Turisztikai Ügynökség, Szerencsejáték Zrt., csak hogy a legutóbbiakat említsük.
A Szerencsejáték Zrt. legrégebbi termékét, az ötös lottót mindenki ismeri. De ma már széles a cég termékpalettája, lottóból van hatos meg skandináv is, van Kenó, Putto, mindenféle sorsjegyek, és a sportfogadási oldal, a Totó, a Tippmix. Milyen innovációk viszik előre a szerencsejáték-piacot? Miben különbözik egy állami monopólium marketingje a piaci cégekétől? Tényleg nincs konkurencia? Mit hozott e téren a pandémia? Többet vagy kevesebbet játszunk?
A szerencsejátéktól elválaszthatatlan a függőség fogalma. Mit tartalmaz a saját etikai kódexük? És miért éppen az ÖRT ellenőrzi annak a betartását?
A sportfogadás kapcsán felmerül, hogy – elvileg – sporteseményekben gazdag év előtt állunk. Mit hozhat az olimpia, a futball EB, milyen hatással lesznek a fogadási kedvre? Nagyot nőtt tavaly az e-sport, vajon együtt mozgott vele az e-sportfogadás is?
Végül, de nem utolsó sorban beszélgetünk a kommunikációs szakmák állapotáról is, hiszen Bánhegyi Zsófia a PR Szövetség alelnöke, a Marketingszövetség elnökségi tagja. Fókuszban a marketing hasznossága, az értékteremtés.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adásokat itt találod meg podcast formájában.