Az Uniomedia nyerte a FrieslandCampina Hungária Zrt. meghívásos tenderét. A közös munka márciusban kezdődött, a vállalat az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján hosszú távon számít az ügynökség támogatására mind a termék-, mind a márkaszintű kommunikációban.
Március óta az Uniomedia felel a céghez tartozó márkák – a Pöttyös, a Landliebe, a Milli, az Oké, a Completa és a Frico – PR-stratégiájának kidolgozásáért és megvalósításáért. A közös munka olyan kiemelt projektekkel kezdődött, mint az új Pöttyös Kakaós Tej vagy a Fitt Pöttyös Túró Rudi natúr étbevonatos változatának piaci bevezetése.
Magyarország egyik legjelentősebb FMCG vállalata nem véletlenül bútorozott össze a hazai PR szakma egyik legmeghatározóbb szereplőjével: „Olyan ügynökséget kerestünk, amelyik széleskörű kompetenciával, újfajta látásmóddal és senior szakemberekkel tudja támogatni a stratégiánkat. Egy márka attól lesz igazán szerethető, ha reagál a fogyasztói igények apró rezdüléseire, ezért építkezünk a jövőben is a legújabb trendekből, amiben örömünkre szolgál, hogy az Uniomedia lesz a partnerünk” – mondta Nyeste-Kállay Dániel, a FrieslandCampina marketingigazgatója.
Az együttműködésre méltán büszke az Uniomedia vezetése is: „A FrieslandCampina bizalmának elnyerésével az FMCG szektor igazi love brandjeivel és egy kiváló ügyféllel színesíthettük a portfoliónkat. Izgalmas feladat és szakmailag is szép kihívás ennyi különböző termék és márka PR kommunikációját és kontent stratégiáját megalkotni.”
Az ügynökség az év második felében a termékkommunikáció támogatásán felül a Friesland márkáinak imázsát is szeretné erősíteni.