Az Unilever több márkája is az UEFA EURO 2024 hivatalos szponzora lett

Hírek Kiemelt

Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis az UEFA EURO 2024 hivatalos szponzorai lesznek.

 

Az Unilever portfóliójából a legnépszerűbb élelmiszermárkák közé tartozó Hellmann’s és Globus is a támogatók listáján szerepel. A Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is az UEFA EURO 2024 hivatalos támogatói lettek.

Felmérések szerint az európaiak 67%-a rendszeresen követi a világ legnépszerűbb sportágának számító labdarúgást és érdeklődik az ahhoz kötődő események iránt, így ezúttal is emberek millióit köti majd össze a játék iránti közös szenvedély. Az UEFA EURO 2024 eseményeit várhatóan közel 5 milliárd ember fogja élőben követni, továbbá 2,7 millió résztvevő a lelátókról, személyesen szurkol majd 10 német városban, 51 mérkőzést figyelemmel kísérve.

Peter Dekkers, az Unilever élelmiszer üzletágának európai vezetője szerint: „Az étkezés közösségépítő ereje kiemelt jelentőségű,  legyen szó akár a helyszínen, több ezer ember jelenlétében, a lelátóról szurkolva, akár az otthon kényelméből barátokkal, családtagokkal együtt. Az Unilever élelmiszermárkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amely globálisan is milliókat hoz össze a futball szeretetén keresztül.”

Fulvio Guarneri, az Unilever szépségápolási európai igazgatója hozzátette: „Nagy büszkeség számunkra, hogy támogathatjuk az UEFA EURO 2024™-et. Szépségápolási márkáink mind azt az üzenetet közvetítik, hogy az Unilever hozzájárul az emberek friss és magabiztos mindennapjaihoz. A sport támogatása nagyszerű lehetőség arra, hogy kapcsolatba lépjünk fogyasztók millióival, akik az Európa-bajnokság idején nemzeti válogatottjaiknak szurkolva vagy egyszerűen a futball élvezete által még erősebb közösséggé formálódhatnak.”

„Örömmel jelentjük be az Unileverrel való partnerségünket – ez az együttműködés a közös szenvedélyt és elkötelezettséget ünnepli, mellyel kapcsolatot teremthetünk a futballrajongókkal Európa- és világszerte” – mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója. „Az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái naponta több milliárd embert érnek el, és biztos vagyok benne, hogy a szurkolók számára is képesek lesznek az elkötelezettséget és a versenyszellemet új perspektívába helyezni.”

 

SOCIAL MEDIA