Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

Hírek Kiemelt

Tovább erősítve piaci pozícióját, a Wallis Motor Duna létrehozta az ország legnagyobb M-es szekcióját és mostantól dedikált prémiumkörnyezetben kínálja ügyfelei számára a teljesítményre optimalizált és nagyteljesítményű BMW sportautókat.

 

A „bővítés” apropója, hogy a BMW Motorsport divízió, mai nevén BMW M GmbH, idén ünnepli alapításának 50. évfordulóját. A BMW M azóta a „legerősebb betűvé” vált, világméretű közösséggel rendelkező divízió, a BMW modellek legjavát szolgáltató részleg, sokak számára az ok, amiért BMW-t vesznek. A jubileumi év az ikonikus BMW Motorsport logó visszatérésével vette kezdetét, amivel a BMW M egyértelmű jelzést küldött a tradíció szerelmeseinek. Idén ugyanis minden BMW M, illetve M Sport csomaggal ellátott BMW modell vásárlója dönthet úgy, hogy autójára a klasszikus logó kerüljön fel (a propeller körül három félkörív található piros, ibolya és kék színben).

„Az átalakítás tervezésekor egyértelmű volt számunkra, hogy mi is tisztelegni szeretnénk az M divízió elmúlt 50 éves rendkívüli teljesítménye előtt, ezért az eredeti logó a kereskedés dekorációjában is hangsúlyos szerepet kapott. Rengeteg egyedi M-elem és design emlékeztet minket a szalonban a legerősebb betű adta életérzésre, amit még inkább fokoz az a lifestyle-sziget, ahol exkluzív M-es ruházati termékek és kiegészítők várják a rajongó vásárlókat. Emellett folyamatosan állítunk majd ki M-es oldtimer típusokat is, rendszeresen cserélve őket, hogy mindig legyen újabb ok ellátogatni hozzánk” – hangsúlyozta az ünnepélyes megnyitón Mátrabérci Sándor, a Wallis Motor ügyvezető igazgatója.

Különleges modellek, exkluzív szolgáltatás

A márkakereskedésben, több mint 200 m2-en, 5 dedikált helyet kaptak az M-es autók, amelyekből a legtöbb tesztelhető is, így nem csupán megnézni, de kipróbálni, vezetni is lehet őket. A Wallis Motor a megnyitóra is különleges modellekkel készült, így a résztvevők többek között a Z3M, az M635 CSI, az M850i CSI E31, és a BMW M4 GT4 típusokkal is találkozhattak.

„Szerettük volna nem csak a létesítményt megújítani, hanem a vásárlói élményt is az elejétől a végéig különlegessé, emlékezetessé tenni. Onnantól, hogy a leendő M-tulajdonosokkal dedikált M-es értékesítői irodában külön az ezekre a modellekre specializált értékesítő kolléga foglalkozik, egészen oddáig, hogy a megvásárolt M-es modellek külön M-es helyiségben vehetők át. Aki pedig BMW M-es típussal érkezik, természetesen M-es parkolóhelyen hagyhatja autóját a látogatás idejére” – tette hozzá Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.

 

Növekvő értékesítési számok, ambiciózus tervek

A legnagyobb hazai M-es kínálat kialakítását az egyre növekvő értékesítési számok is alátámasztják, az eladás lényegében folyamatosan nő a régióban, de például az M3/M4 modellek tekintetében ez 74 százalékos növekedést jelentett a legfrissebb adatok szerint.

„A világban, világgazdaságban szétnézve, napjainkban a küzdelem és a nehézségek dominálnak – éppen ezért is örömteli, hogy a BMW Magyarországon olyan partnerekkel dolgozhat együtt, akik töretlenül hisznek a márka fejlődésében és jövőjében. A hazai személygépkocsi piac már csökkenést mutat 2021-hez képest, de ezen belül a prémium szegmens és a BMW továbbra is a növekedés útján jár. A Wallis Motor most a BMW márka legerősebb betűjére, az „M-re” helyezi a hangsúlyt és nyomja meg a gázpedált, Magyarországon eddig nem elérhető, dedikált formában. Egy különleges termékpaletta különleges környezettel várja mostantól azokat, akik részesei szeretnének lenni az „M” erejének. A befektetés és átalakítás létjogosultságát mi sem támasztja alá jobban, mint hogy a tavalyi évhez képest mintegy 30%-kal növelte „M High Performance” modellek értékesítését a BMW a hazai piacon, elsősorban az új M3 és M4 modelleknek köszönhetően. Emellett büszkék lehetünk arra, hogy mára minden 5. megrendelt BMW – M, vagy M Performance modell” – mondta el a megnyitón Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője.

 

SOCIAL MEDIA