Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap

Hírek Kiemelt

A márka és a dizájn az OMV minden érintkezési pontján – a B2B (vállalatok közötti) és a fogyasztók felé irányuló kommunikációban is – teljesen megújul. Az új dizájnt fokozatosan vezetik be az OMV mintegy ezer töltőállomásán. Az új márkaarculat az eMotion gyorsan bővülő elektromos töltőhálózatán is megjelenik.

 

A digitális érintkezési pontok közül elsőként a new.omv.com weboldal mutatja be az új arculat és a márkastratégia részleteit. Magyarországon az új márkajegyek a töltőállomások átalakítását követően jelennek meg a kommunikációban.

„Az OMV-nél azért dolgozunk, hogy segítsünk mozgásban tartani az ügyfeleinket. Célunk, hogy egyszerűsítsük és még tovább javítsuk a járművel közlekedők kiszolgálását azáltal, hogy előre látjuk a jövőbeli igényeiket, elvárásaikat, és újszerű, fenntartható szolgáltatások sorát kínáljuk számukra. Új márkaarculatunk és „Forward for Good” szlogenünk azt fejezi ki, hogy folyamatosan arra törekszünk, hogy előre lépjünk minden területen” – mondta Kováts Botond marketing vezető.

Az 1995-ben bevezetett vizuális megjelenést most átfogó márkastratégia alapján alakítja át a vállalat. Az új márkadizájn központi eleme egy olyan szimbólum, amely az OMV integrált, vegyipari, üzemanyag- és energiaipari tevékenységét jelképezi a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság elveinek mentén. A folyamatos mozgást és fejlődést testesíti meg, közben pedig egyaránt épít a vállalat örökségére, és utat nyit a jövő felé is. Az új arculat színei egyértelműen utalnak a márka eredetére és történelmére. Azonban a márka megújult színvilága a digitális világban is egy időtálló és modern megjelenést biztosít – írják.

 

SOCIAL MEDIA