Közel kétszáz jelentkező közül választotta a legjobbnak a KoncertBooking.com oldalát az Ecommerce Hungary elektronikus kereskedelmet támogató szövetsége.
„Különösen fontos számunkra ez az elismerés, mert a több évtizedes szakmai múltunk a zeneiparhoz kötődik. A kollégáink tévés és kommunikációs tapasztalattal, kivételes informatikai tudással segítik a mindennapi munkánkat. A több mint 10 ezer regisztrált felhasználó és 1200 megrendelés után az e-kereskedelmi szakma visszajelzése megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk azon a területen is, amiben a legtöbbet kell fejlődnünk” – emelte ki a KoncertBooking.com társalapítója, Tabár Zoltán.
Egy olyan szoftverről van szó, amely asszisztensként elvégez mindent, ami a koncertszervezés kapcsán felmerülhet. Az oldalon a dátum, az időpont és a lokáció kiválasztása után az érdeklődő előadót szűrhet a találatok közül, majd műfajok és árak alapján is listázhat. Az intelligens weboldal és mobilalkalmazás kiajánlja a produkciót, kiszámolja az árat, szerződést és számlát készít, ridert és sajtófotót küld a megrendelő számára, de személyzet vagy akár session zenész is foglalható a segítségével. A program direktben köti össze a megrendelőt és az előadót vagy a menedzsert, leegyszerűsítve a szerződéskötés folyamatát is.
Az ötletgazdák, Tabár-Halász Mariann és Tabár Zoltán zeneipari szakemberek célja, hogy a platform mindenkinek támogatást nyújtson a koncertszervezés folyamatában, legyen szó menedzserről, promóterről, szervezőről, előadóról, zenészről, kiadóról, továbbá az adminisztrációra, valamint a promócióra és a PR-ra is igyekszik hangsúlyt fektetni.
Új funkciók a láthatáron
Egy rendezvény finanszírozása mindig több lábon kell, hogy álljon, erre a problémára keresett megoldást a KoncertBooking legújabb fejlesztésével. Egy fesztiválon például általában az tapasztalható, hogy számtalan vállalkozás kínálja a portékáit, szolgáltatásait a fast foodtól kezdve a bérelhető eszközökig. Ezek a cégek egytől-egyig hozzájárulnak a fesztivál költségvetéséhez, így támogatva annak gazdaságosságát. Szintén nem meglepő ma már, hogy egy adott márka uralja a rendezvényt (például az alkoholos italok, üdítők tekintetében). Ezt a szolgáltatásportfóliót hivatott szélesíteni a KoncertBooking szponzorációs funkciója az ország minden pontján, minden nyilvános eseményen. Segítségével a szűkös anyagi lehetőségekkel fesztivált, falunapot szervező települések is széles szolgáltatói bázist versenyeztetve képesek a legkevesebb pénzből a legjobb rendezvény megszervezésére – írják.