A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei, partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, a Mastercard vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.
Az Eisberg, a hazai salátapiac kategóriaépítő márkája, elsősorban az egészséges életmódot és ezen keresztül a salátafogyasztás széleskörű népszerűsítését tűzte zászlajára. Erre a feladatra keresett olyan partnert, aki otthonosan mozog a nemzetközi vállalati környezetben és a fogyasztói kommunikációt is stratégiai látásmóddal közelíti meg. “Az Eisberg márka ismertsége mellett vállalatunk ügyvezetője, Gazsi Zoltán is meghatározó személyiség a magyar üzleti közösségben, ezért fontos volt, hogy a MindMiners korábbi tapasztalatai alapján jól használja ki a személyes és vállalati brand közötti szinergiákat, a márkaépítésben pedig éljünk az idei rebranding adta lehetőségekkel” – emelte ki Gál Judit, az Eisberg marketing- és kommunikációs vezetője.
“A beszélgetésünk elejétől kezdve egyértelmű volt, hogy a tudás és a tapasztalat megvan, úgyhogy nem egy klasszikus kiválasztási folyamat volt, inkább az emberi tényezőket figyeltük. Néhány közös gondolkodós-brainstormolós alkalom elég volt, hogy lássuk, a MindMiners csapattal új szintre tudjuk emelni azt a kommunikációs munkát, amit az egészségtudatosabb életmód népszerűsítéséért végzünk” – mondta el Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője.
Fotó: A MindMiners Collective csapata