Az EY a világ vezető digitális stratégiai tanácsadója

Hírek Kiemelt

Az IDC MarketScape független technológiai elemző cég szerint az EY világszinten vezető szerepet tölt be a digitális stratégiai tanácsadási szolgáltatások területén. Az IDC értékelése azt vizsgálta, hogy a tanácsadók hogyan járulnak hozzá a cégek növekedési és költségoptimalizálással kapcsolatos céljaihoz.

Az átfogó értékelési kereten alapuló IDC MarketScape modell a rövid és a hosszú távú digitális stratégiai tanácsadói szolgáltatásokra összpontosítva 11 kiemelkedő cég tevékenységét értékelte.

Az értékelés[1] szerint az ügyfelek számára az EY szolgáltatásai közül a legnagyobb előnyt „a digitális stratégiával foglalkozó szakemberek hozzáértése, a szervezeti változások elősegítése és támogatása, az innováció, az ügyfelek egyedi igényeinek megértése, illetve az új megközelítésű megoldások” jelentik. A céget egyéb területeken is elismerték az ügyfelek, ideértve a funkcionális és iparágspecifikus tudást. Az értékelés szerint azok, akik már dolgoztak a vállalat tanácsadóival, szívesen ajánlják az EY-t bármely más cégnek.

„Az ügyfelek válaszain alapuló elemzés visszaigazolja stratégiánkat, amely szerint a cégeknek az innovációt és a feltörekvő technológiákat a fogyasztók számára értékké, a vállalat számára pedig üzleti eredménnyé kell alakítani” – emelte ki Demeter Ákos, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó területének vezetője. „Csapatunk a jövőben is azon fog dolgozni, hogy a megfelelő digitális megoldásokkal minél nagyobb növekedéshez segítse a hazai szervezeteket.”

Az IDC korábbi felmérése[2] szerint a digitális stratégiával kapcsolatos tanácsadás során egyensúlyt kell találni a vállalkozások költségekkel kapcsolatos-, (hatékonyságnövelés, jövedelmezőség és költségcsökkentés) és növekedési céljai (bevételnövelés, a cash flow erősítése, márkaépítés) között. Az IDC MarketScape ezért mindkét területtel kapcsolatban értékelte a kutatásban részt vevő cégek teljesítményét.

 

[1]      IDC MarketScape: Worldwide Digital Strategy Consulting Services 2019 Vendor Assessment

[2]      Worldwide Global Buyer Perception of Digital Strategy Consulting Services Providers Survey, IDC, April 2019

SOCIAL MEDIA