Az év legnézettebb RTL-es programja lett a Sztárbox

Hírek

Októberben a Sztárbox első adása lett az idei év legnézettebb RTL-es műsora, a Nyerő Páros minden nap nyerte az idősávját, valamint az RTL Híradó visszavette a vezetést a Tényektől – adta hírül a médiavállalat.

 

A Nyerő Páros idei évada minden nap nyerte az idősávját, és az idei évben a hétköznap naponta jelentkező műsorok közül ez a program teljesített a legjobban az átlagos 18-49-es nézettségeket tekintve. Az idei széria 23,8%-kal zárt, 2,6%-kal magasabb közönségarányt szerzett a tavalyi szezonnál, ami 18-49-es nézőszámban 20%-os növekedést jelent az előző évadhoz képest. A legmagasabb közönségarányt 18-49 ABC vásárlóerő célcsoporton hozta, 29 százalékkal.

A Sztárbox első adása 25,6%-os közönségaránnyal az RTL idei eddigi legnézettebb műsora lett, magabiztosan verve a TV2 aznap este 16,9%-ot hozó Sztárban sztár leszek műsorát is (18-49). A Sztárbox legjobban a fiatalokon ment, 18-29-en 35,2%-ot hozott.

Az októberi TOP 10-es listán hat RTL-es program szerepel, a Sztárbox mellett öt Nyerő Páros adás került fel a toplistára.

Októberben az RTL Híradó visszavette a vezetést a Tényektől: az RTL Híradó 21,4 százalékos eredményt ért el, szemben a Tények 20 százalékos közönségarányával, 18-49-en. Ez az eredmény az RTL-nél 4+-on átlagosan naponta 584 ezer nézőt jelent.

A Nyerő Páros rövid videói is sikeresek voltak, 1,73 m VV-t hoztak, a legnézettebb videó több mint 100 ezer VV-t generált. A Nyerő Páros longform tekintetében is kiemelkedően szerepelt, 1,8m VV-t ért el. Jellemzően a 16-39-es női korcsoportokon volt kedvelt. A legnézettebb longform tartalom is a Nyerő Páros 7. évada volt, ezt követték a Survivor és a The Voice októberi adásai.

Októberben 18 százalékkal az idei év eddigi legmagasabb közönségarányát hozta az RTL főcsatorna. Csoportszinten szintén az év eddigi legjobb eredményét érte el a médiavállalat 29,7 százalékkal ebben a hónapban.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, illetve 18-39 női és 18-49 ABC vásárlóerő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. október, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2023. november 2-án lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview,  RTL.hu, videoview

 

SOCIAL MEDIA