Mivel az eMAG és az Extreme Digital üzleti integrációja mostanra teljesen lezárult, az eMAG fejlődése új szakaszában két kulcsfontosságú területre összpontosít: egy még erősebb vezetői csapatra, illetve az eMAG regionális e-kereskedelmi ökoszisztémájába történő további befektetésekre. Ennek részeként Várkonyi Balázs jelenlegi ügyvezetőt regionális pozícióba nevezték ki, korábbi szerepét pedig Daniel Spiridon, az eMAG korábbi üzletfejlesztési vezetője veszi át.
A megújuló vállalatvezetés Daniel Spiridon, az eMAG Csoport jelenlegi üzletfejlesztési vezetőjével egészül ki, aki az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatói szerepét veszi át 2022 szeptember 1-jétől. Várkonyi Balázs az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke lesz, aki innentől a stratégiai döntései, valamint a magyarországi és a környező országok nagy beruházásainak és fejlesztéseinek előkészítésében működik közre, amelyeket a nemrég bejelentett dunaharaszti magyarországi logisztikai központból szolgál ki a vállalat.
„Megerősítjük a magyarországi menedzsmentet, hogy a jelenlegi összetett gazdasági környezetben is biztosíthassuk az eMAG dinamikus fejlődését. Ezzel tovább kívánjuk építeni a vállalat egyedülálló értékét, amelyet a magyarországi vásárlók már jól ismernek: a több milliós termékkínálatot a legkülönbözőbb kategóriákból, nagyszerű vásárlói élménnyel párosulva, amelyet fejlett technológiai megoldásaink tesznek lehetővé. A mostani bejelentés egyértelmű jele annak, hogy az eMAG a régióban is vezető szerepre törekszik. Daniel és én az elmúlt hónapokban nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, és az ő ügyvezetői kinevezése lehetővé teszi, hogy a napi működés mellett az új stratégiánk fejlesztését szinkronban, a lényegi vezetői visszacsatolások mentén végezhessük a jövőben” – nyilatkozta Várkonyi Balázs.
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója 2019-ben lett az eMAG-Extreme Digital ügyvezetője, amikor az egykori két rivális e-kereskedelmi márka bejelentette összeolvadási szándékát. A két márka fúziójának legfontosabb mérföldköveit 2020-ban és 2021-ben elérték, 2022 tavaszától pedig az eMAG oldalán egységes e-kereskedelmi platformot hozott létre a két piacvezető e-kereskedelmi márka. Idén nyártól pedig már egységes regionális márkavíziójával, az eMAG márka alatt, továbbra is hibrid (online-offline) üzleti modellben működik tovább a cégcsoport.
A regionális terjeszkedésre fókuszálva, az eMAG Magyarország igazgatóságának elnökeként szeptembertől Várkonyi Balázs az eMAG nemzetközi tevékenységébe is jobban bekapcsolódik majd. Az eMAG továbbra is számít Kelemen Gyula, az Extreme Digital másik társalapítójának munkájára, aki a dunaharaszti logisztikai központ fejlesztéseinek irányítását végzi.
Daniel Spiridon jelenleg az eMAG cégcsoport üzletfejlesztési vezetője, aki 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, és eddigi munkájával jelentősen hozzájárult a csoport régiós e-kereskedelmi ökoszisztémájának továbbfejlesztéséhez. Spiridon korábban tizenöt éven át töltött be vezető pozíciókat a McKinsey tanácsadó cégnél, ahol ügyvezető partnerként vezette a McKinsey romániai képviseletét. A McKinsey telekommunikációs, média és technológiai részlegének regionális vezetőjeként a közép- és kelet-európai vállalatoknak segített felgyorsítani növekedését és digitális átalakulását.