A Mercedes-Benz Cars értékesítése 503.500 darabot ért el (+3%) az első negyedévben; különösen a Top-End és a tisztán elektromos járművek (BEV) örvendtek kiemelkedő népszerűségnek, ami 18, valamint 89 százalékos növekedést eredményezett ezekben a szegmensekben.
A tisztán elektromos járművek eladása 51.600 példányra (+89%) növekedett az első negyedévben, a teljes eladások 10 százalékát érve el, szemben az előző évi hasonló időszak 6 százalékos értékével. A Mercedes-Benz személyautó-értékesítése (kivéve a smart) a BEV modellek terén több mint megkétszereződött az első három hónapban (+119%). Az Entry szegmens elektromos járművei különösen népszerűnek bizonyultak: az EQB értékesítése 189, az EQA eladásai pedig 64 százalékkal nőttek, míg az EQS SUV összesen 5.500 példányban talált gazdára. A tisztán elektromos járművek eladása 327 százalékkal növekedett az USA-ban és 41 százalékkal Európában. Az EQE SUV már a második negyedévben esedékes európai és kínai piaci bevezetés előtt elérhetővé vált az USA vásárlói számára. A hibrid modellekkel együtt az első negyedévben majdnem minden ötödik eladott autó elektromos már.
Britta Seeger, a Mercedes-Benz Group AG Mercedes-Benz Cars marketingért és értékesítésért felelős vezetőségi tagja elmondta: „Ügyfeleink Top-End kategóriás termékeink és elektromos járműveink iránti vágya az első negyedéves értékesítési eredményeink hajtóereje. Emellett sikeresen bevezettük közvetlen értékesítési modellünket az Egyesült Királyságban, amely 2023-ban Németországban és két másik piacon is debütál. Előre tekintve már nagyon várom az első tisztán elektromos Mercedes-Maybach EQS SUV premierjét a héten.”