Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

Hírek Kiemelt

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt., az Armadillot választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024 februárjától veszi kézbe a vodkamárka éves kommunikációs stratégiájának és social media tevékenységének irányítását, valamint influencer kampányainak megtervezését és lebonyolítását.

Az Armadillót az eddigi referenciái alapján kérték fel a partnerségre, melynek célja a márkakoncepció frissítése, amely magában foglalja a szlogen, valamint a fő üzenetek finomítását, az online és offline jelenlét erősítését, valamint az új közösségi média platformokon való megjelenést is.

Megtisztelő és egyben különösen inspiráló feladat, hogy új dimenzióba emelhetjük a Nicolaus vodkamárka kommunikációját. Még tavaly októberben kezdtük meg a közös gondolkodást, és hosszas tervezés után végre elindulhat az érdemi munka. Hatalmas lelkesedéssel, bátorsággal és elkötelezettséggel vágunk neki a jövő kihívásainak, és nagyon várjuk a közös sikereket.” – mondta Sass Dani, az Armadillo kreatívigazgatója.

„A Várda-Drink Zrt. számára a tradíciók tisztelete, a folyamatos fejlődés és az innováció alapvető elv. Célunk volt egy olyan partner megtalálása, aki segít bennünket abban, hogy új, eddig még el nem ért vásárlói rétegeket tudjunk sikeresen megszólítani. Az Armadillo ígéretes megközelítése tökéletesen illeszkedik ehhez a törekvéshez, lehetővé téve számunkra, hogy új fejezetet nyissunk a Nicolaus vodkamárka történetében.” – nyilatkozta Pál Tibor, a Várda-Drink Zrt. vezérigazgatója.


A Várda-Drink januárban jelentett be, hogy a Várda Likőr kommunikációját is megújítja, azt a tendert a Greenroom és az IPG Mediabrands páros nyerte.

SOCIAL MEDIA