Az új együttműködés húsz országban (például Magyarországon, Csehországban és Romániában) fogja támogatni a hirdetőket és az ügynökségeket a hirdetések, képi- és videókampányok kivitelezésében az Amazon Ads termékek segítségével, amelyek lehetővé teszik, hogy új közönséget érjenek el az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Nyugat-Európában. Az ügyfeleket az Alephnek az Amazon Adsra specializálódott csapata fogja ebben támogatni.
Az Aleph ügyfelei elérhetik az Amazon Ads közönségét és felületeit, amely magában foglalja a Twitchet, az IMDb-t és az Amazon Musicot is, hogy segítsenek a határokon átnyúló e-kereskedelemben részt vevő vállalkozásoknak növekedési lehetőségit teremteni, valamint mindazoknak, akik szeretnék nemzetközi szinten népszerűsíteni termékeiket vagy szolgáltatásaikat. Az Aleph hozzáfér az Amazon Marketing Cloud-hoz is, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy teljeskörű és mélyreható információt szerezhessenek a vásárlási útvonalakat, a kampányok méréséről, a közönségek elemzéséről, a médiaoptimalizálásáról, valamint arról, hogy személyre szabott közönséget építhessenek az adatok és a konverziók alapján több forrásból az Amazon DSP-n keresztül – írják.
Novák Péter, az Aleph magyarországi vezetője elmondta: „Örömmel partnerkedünk az Amazon Ads-szel, és segítjük a hirdetőket, ügynökségeket és vállalkozásokat Európa és a MENA régió számos piacán. Az Amazon Ads termékek felhasználásával támogatni fogjuk a magyar reklámipart abban, hogy újabb, értékes fogyasztókat érhessenek el világszerte, további izgalmas lehetőségeket teremtsünk ügyfeleink számára, és olyan kézzelfogható eredményeket nyújtsunk, amelyek összhangban vannak az ő céljaikkal.”