Az ünnepélyes megnyitó eseményen Móró Lajos, az Airport Service Budapest Zrt. vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az új váró alapkoncepciója szerint az utas van a középpontban. A felújítási munkák augusztusban kezdődtek, vagyis rekordgyorsasággal sikerült újjá varázsolni a teret.
A repülőtér 2A Terminál SkyCourt galéria szintjén elhelyezkedő, több mint 270 m2-es business várója modern, letisztult formavilágú, a legnemesebb anyagokból készült tér, amely minden szempontból kielégíti a minőségi utazók igényeit. A három helyiségben munka- és étkező asztalok mellett kényelmes kanapék, fotelek is várják őket, a beépített befejező konyha révén pedig széles ételkínálat is rendelkezésükre áll.
Az Airport Service Budapest Zrt. által felújított és üzemeltett SkyCourt Lounge mindennap 4.30 és 21.00 óra között várja az utasokat. A várót az Airport Service Budapest Zrt. földi kiszolgálási szerződéssel rendelkező légitársaságainak, úgymint az AirChina, az Air France, a KLM, a Finnair, a China Eastern Airlines, az Egyptair, az Emirates, az Ural Airlines, a Tarom business utasai, valamint a Priority Pass lounge használatra jogosultságot biztosító kártyával és az OTP Private Bank meghatározott kártyával rendelkező utasai vehetik igénybe térítésmentesen. Ezen felül térítés ellenében egyéni utazók is igénybe vehetik a minőségi szolgáltatásokat.
A reggeli kínálatban édes és sós aprósütemények, péksütemények, helyben sütött pannini, hidegtálak, müzlik, joghurtok, saláták, valamint snack- és desszert várja a vendégeket. Magyar és külföldi napilapok valamint magazinok közül választhatnak. Természetesen wi-fi szolgáltatás, és mobiltöltő is igénybe vehető. Az üzletemberek számára business corner áll rendelkezésre. Kerekesszékes utasok számára pedig külön helyet biztosít.
A SkyCourt Lounge személyzete segítséget nyújt a vendégek számára az utazás során felmerülő problémák megoldásában és intézésében is.