A adidas történetében először konszolidálta globális médiamegbízását. A cég a MediaComot választotta partnerének 2020-tól életbe lépő „Creating the New” nevet viselő stratégiája megvalósításához. Az ügynökség 2018 szeptemberétől dolgozik együtt a hirdetővel.
A MediaCom nem kizárólag hagyományos médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat nyújt az adidas és a Reebok márkák számára, hanem integrált médiatanácsadást is végez, emellett a fogyasztói insightok és a mérés-elemzés területén is együttműködik ügyfelével. Az adidas márkához kapcsolódó feladatokért a londoni, míg a Reebok-megbízásért a New York-i iroda felel elsősorban, de a lokális kampányok során a helyi irodák – így a budapesti is – aktív részesei lesznek a munkának.
“Az a küldetésünk, hogy a világ legjobb sportszergyártó cégévé váljunk, és ennek eléréséhez a megfelelő partnerekre van szükségünk, akik a végsőkig fogyasztóközpontúak, digitális fókuszúak, és képesek folyamatosan újat alkotni. Mi az adidasnál és a Reeboknál így működünk, és végtelenül örülünk, hogy új ügynökségünk osztja a motivációinkat. Ettől az együttműködéstől olyan megoldásokat várunk, amelyek segítségével sikerrel szólíthatjuk meg a trendeket diktáló városi fogyasztókat, akik kulturális befolyásuk révén döntő hatást tudnak gyakorolni a márkáink iránti érdeklődésre és keresletre” – mondta el Jocelyn Robiot, az adidas marketingért felelős alelnöke, utalva arra is, hogy az új stratégia egyik pillérét a városok alkotják.