Az Action Heller Consulting belép az online marketing piacra

Hírek

A szolgáltatáshoz a nemzetközi hátteret az Action Global Communications és az újonnan létrejött Action Digital adja Magyarországon.

Az Action Global Communications egy független, teljes körű PR-szolgáltatásokat kínáló ügynökség, amelynek jelenleg összesen 44 országban működnek partnerirodái. Az Action hálózata lefedi a Kazahsztántól Pakisztánig terjedő keleti, valamint a Marokkótól Belgiumig terjedő nyugati területeket, így erős a jelenléte azokban az országokban, amelyek a világgazdaság motorjai lesznek a következő években.

„Az online kommunikációs technikák egyre bővülő lehetőségeket kínálnak egy vállalatnak a piaci és partneri kapcsolataik fejlesztésére, de természetesen sok múlik azon, hogy miként használjuk ezeket az eszközöket” mondta Oláh Csilla, az Action Heller Consulting ügyvezetője (a képen). „Az online szolgáltatásaink a helyi ismereteinkre alapulnak, de ott van mögöttünk az Action Digital csapata és speciális szakértelme. Az Action Global Communications nemzetközi szervezete pedig biztosítja azt, hogy ezek a szolgáltatások az országhatárokon átívelő piaci tevékenységet is támogassanak, akár egy magyarországi központú cég számára is.”

Az Action Heller Consulting az Action Digitallal együttműködve az online marketing minden területén kínálja szolgáltatásait, a weboldalfejlesztéstől kezdve a SEO szolgáltatásokon és a közösségimédia-jelenlét biztosításán keresztül az online hirdetési vagy hírlevél-kampányok lebonyolításáig, valamint a mobileszközökre tervezett marketingkampányokig.

Az Action Digital marketingigazgatója, Jaric Karepov úgy látja, hogy Magyarországon is kiválóan integrálható a helyismeret és a nemzetközi szakemberek által folyamatosan fejlesztett online marketing technológia. „Az online kommunikáció terén is az a célunk, hogy az ügyfeleink fejlesszék kapcsolataikat a vásárlóikkal, és az üzeneteknek és visszajelzéseknek olyan rendszere alakuljon ki, amely a hagyományos kommunikációhoz képest jelentő többletértékeket generál.”

SOCIAL MEDIA