Jelentős átalakuláson esett át a Mediator full-service reklámügynökség Social Media Divíziója az elmúlt hónapokban, amely teljeskörűen 2024 januárjától érezteti hatását az ügyfélkiszolgálásban is.
A full-service ügynökség jelenleg 13 fős social media csapatában diverzifikálták az ügyfélkapcsolati, a tartalomgyártói és a hirdetéskezelői feladatköröket, így a korábbi Social Media Manager pozíciók megszűnésével – továbbra is két Group Head alatt – Social Account Managerek, Social Content Managerek és Social Ad Specialistek dolgoznak idén januártól.
„A háttérben már régóta zajló átszervezéstől egyszerre várjuk a hatékonyság növekedését, a nálunk születő tartalmak, különösen a proaktív ötletek minőségének javulását, illetve szintlépést az ügyfélkiszolgálás minőségében is, hiszen az osztályon végzett munka legfontosabb mérőfoka az ügyfélelégedettség” – mutatott rá a változás hátterére Prezenszki Alex, a Mediator Social Media Directora. Az átalakulás mellett a Mediatornál szervezeti szinten zajló AI-integráció is rövidesen érezteti a hatását a social media csapat munkájában, itt a hirdetéskezeléstől a riportoláson és elemzésen át a tartalomgyártásig számítanak a hatékonyság növelésére a házon belül fejlesztett, integrált AI-megoldás bevezetését követően.
A szakember szerint az átszervezésnek „organikus” előzményei is vannak, hiszen a csapat tavalyi bővülésével lehetőség nyílott arra, hogy ki-ki intenzívebben tudjon arra a területre fókuszálni, amelyben produktívabb és amelyet közelebb érez magához. „Az átalakulásnak és az új, pontosan körvonalazott szerepköröknek köszönhetően a dolgozói elégedettség terén is előrelépésre számítok” – tette hozzá az igazgató. Az átalakulás, az új csapat- és ügyfélkiosztás januárban finalizálódott, az ügyfelekkel már lezajlottak az egyeztetések az átszervezést követően.