Akár egy év alatt, már angol nyelven is elvégezhető marketing mesterképzés a BGE-n

Karrier Kiemelt

Gyakorlatfókuszú, akár egy év alatt, 2023 szeptemberétől immáron angol nyelven is elvégezhető marketing mesterképzés indul a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán (BGE KKK). Vezetője Dr. Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, aki az őszi félévben csatlakozott a BGE csapatához.

 

A BGE Külkereskedelmi Karán a gyakorlatfókuszú, akár egy év alatt is elvégezhető marketing mesterszak tartalma folyamatosan megújul, 2023 szeptemberétől pedig már angol nyelven is elérhető. A naprakész elméleti és gyakorlati ismereteket adó képzésen a hallgatók élő, céges megbízásokon dolgozhatnak, ötleteiket az ügyfeleknek prezentálhatják. A szak vezetője Dr. Papp-Váry Árpád, aki közel két évtizede dolgozik a felsőoktatásban, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, valamint aktív branding tanácsadó.

„A BGE mindig is híres volt hosszú évtizedekre visszavezethető, kiváló marketingkommunikációs képzéséről, melynek legendás szakemberek rakták le az alapjait, illetve tanítanak most is az intézményben. Megtiszteltetés volt hozzájuk csatlakozni tavaly ősszel” – mondta el Dr. Papp-Váry Árpád, a mesterszak vezetője.

Hozzátette: „A BGE kereskedelem és marketing alapképzése jelenleg is piacvezető az országban. Szeretnék hasonló eredményt elérni a marketing mesterszak területén is. Bízom benne, hogy növelni tudjuk a jövőben hallgatóink számát, és sokan választják majd az angol nyelvű képzésünket is. Fontosnak tartom kiemelni, hogy a marketing területén dolgozó, sok éves tapasztalattal rendelkező szakemberek a megszokott két év helyett akár egy év alatt is elvégezhetik ezt a mesterszakot, korábban teljesített tárgyaik és munkahelyi tapasztalataik beszámításával.”

A magyar és angol nyelven, nappali és levelező tagozaton, valamint állami ösztöndíjas és önköltséges formában is elérhető képzésre 2023. február 15-ig lehet jelentkezni. További információ a képzésről ITT.

 

 

Dr. Papp-Váry Árpádról

Dr. Papp-Váry Árpád több felsőoktatási intézményben is dolgozott korábban, ahol három ízben is elnyerte „Az év oktatója” díjat. A Kreatív szaklap az ország egyik legismertebb marketingtanáraként jellemezte. Több száz szakcikk és hat könyv szerzője, rendszeresen ad elő szakmai konferenciákon, szerepel a médiában. Évek óta rendszeresen publikál a nyomtatott és online Márkamonitorban, a Márkaépítés konferenciák visszatérő előadója. A Magyar Marketing Szövetség alelnökeként napi kapcsolatban áll nemzetközi és hazai cégek marketing szakembereivel. A felsőoktatást megelőzően reklámügynökségeknél dolgozott, illetve ma is aktív branding tanácsadó.

 

 

SOCIAL MEDIA