Mind március havi átlagban, mind 2023 első negyedévének átlagában a TV2 volt a legnézettebb csatorna mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A portfóliók versenyében pedig jelentős előnnyel a TV2 Csoport áll az első helyen. Az első negyedév sikereinek eléréséhez márciusban is nagymértékben hozzájárultak a TV2 saját gyártású műsorai, melyek mindegyike idősávja legnézettebb műsora lett havi átlagban, mindhárom kiemelt korcsoportban – adta hírül a médiacég.
Az alábbi TV2-es műsorok márciusban kimagasló eredményekkel segítették elő a csatorna győzelmét:
• A március 10-én búcsúzó Szerencsekerék nem csupán márciusban, de a teljes évad átlagában is jelentős előnnyel nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A vetélkedőt követő hétköznap esti idősávban továbbra is a Hazatalálsz legújabb epizódjait követhették nyomon a nézők, melynek azonban egy rövid időre szintén búcsút kell intenünk. A március 31-én véget érő első évad elsöprő sikert aratott, hiszen a sorozat nem csupán márciusban, hanem a teljes első évad átlagában idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban. A 18-59 évesek körében az első évad egy-egy epizódját átlagosan közel 250 ezren követték figyelemmel, amely a nézők 13,2%-át jelentette. A legtöbb néző – szám szerint 289 ezer fő – a március 13-i epizódot látta, melyhez 15,5%-os közönségarány párosult a korcsoporton belül.
• Az idei évben már 9. évaddal visszatérő Sztárban sztár továbbra is a nézők nagy kedvence, a márciusban sugárzott élő műsorok toronymagasan nyerték idősávjukat mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska szintén hamar belopta magát a nézők szívébe, és az eddig adásba került epizódok átlaga alapján az idei évad mindhárom kiemelt korcsoportban elsöprő győzelmet aratva lett idősávja legnézettebb műsora. A népszerű vetélkedő különleges premier epizódja március 12-én, vasárnap este 20 óra 33 perckor került adásba a TV2-n, és mindhárom kiemelt korcsoportban az éves nézettségi toplista első helyét foglalja el.
• Márciusban is kiemelkedően teljesítenek a TV2 infotainment műsorai. A reggeli órák népszerű műsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is mindhárom kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben is. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén mindhárom kiemelt korcsoportban idősávjuk legnézettebb műsorai lettek márciusban.
Összefoglalva:
A TV2 továbbra is megfékezhetetlen – a saját gyártású műsorok elsöprő sikerének köszönhetően nem csupán márciusban, hanem az első negyedév átlagában is piacvezető csatorna- és csoportszinten is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt, a 18-59 éves, a 18-49 éves és a teljes lakosság körében.
A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport végzett az élen, hiszen az első negyedév átlagában teljes napon és főműsoridőben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban.
Live + As live adatok
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás