A Transznemű láthatóság napján indít kampányt a Transvanilla

Hírek Kiemelt

Március 31-én, a Transznemű láthatóság napján a magyarországi transz és dzsender-nonkonform emberek érdekeit képviselő szervezet, a Transvanilla megragadó kezdeményezéssel, a MADE BY A TRANSZ-szal hívja fel a figyelmet a transz emberek társadalomban betöltött szerepére. A kampány koncepciója és teljes kivitelezése a feat. nevéhez fűződik.

 

Magyarországon a jelenlegi becslések szerint 100-200 ezer transznemű ember él, akik mint bárki más, próbálnak helyt állni a munka világában. Ahogy a társadalom többi szereplője, úgy ők is a legkülönbözőbb ágazatokban tevékenykednek, és tesznek nap mint nap azért, hogy értéket hozzanak létre. Ezt megragadva a Transvanilla forgalomba hozza a MADE BY A TRANS címkét, ami olyan tárgyakon, produktumokon jelenik meg, melyek sosem jöhettek volna létre egy transznemű ember szakértelme, kreativitása vagy akár kétkezi munkája nélkül.

„A címkék a világnapon egy fotósorozaton mutatkoznak be, de egyértelmű cél, hogy ezt követően minél több produktumon fizikai formában is megjelenjenek. A címkékkel jelzett termékek, tárgyak elfogadása pedig jelképesen a készítő személyek elfogadását is jelentik, így hozzásegítve őket a megbecsüléshez” – mondta el Persely Tamás, a feat. kreatívigazgatója.

A MADE BY A TRANS címkét fizikai formában bármilyen olyan munkáltató igényelheti a szervezet@transvanilla.hu email címen, aki alkalmaz transz munkavállalót, és munkavállalójával egyeztetve ezzel a lépéssel nyíltan is szeretne kiállni a transz közösség láthatósága és támogatása mellett. Az egyesület bízik abban, hogy a kezdeményezéshez minél több cég, vállalkozás csatlakozik majd, ezzel támogatva a hazai transz közösség elfogadását.

 

SOCIAL MEDIA