A TGI mellett az olvasottságkutatást érinti a változás, amely összefügg a Millward Brown régiós átszervezésével.
Márciustól a TNS Hoffmann veszi át a TGI és a Nemzeti Olvasottság Kutatás szolgáltatásait a Millward Brown Hungarytől – jelentette be Hoffmann Márta, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatója és Jean-Michel Janoueix, a Millward Brown közép- és kelet európai vezetője. A két kutatócég együttműködése többéves múltra tekint vissza, a Nemzeti Olvasottság Kutatást eddig is konzorciumban végezték.
Az új szereposztásban a Millward Brown a központi kutatási és konzulensi feladataira koncentrál. Ez négy fő területet érint: a márkastratégiát, a márkateljesítményt, a csatornaoptimalizációt és a kreatívfejlesztést.
„A magyarországi változás a Millward Brown új közép-európai vállalati struktúráját követi: mostantól a négy ország (a cseh, a szlovák, a magyar és az új horvát iroda) egy klaszterként működik a közép-európai ügyvezető, Petra Prusova irányításával a cég kiemelt fontosságú üzleti megoldásaira és innovációira helyezve a hangsúlyt” – mondta Jean-Michel Janoueix.
„A TGI bekapcsolásával ügyfeleink számára magasabb hozzáadott értékű szolgáltatásokat kínálhatunk, egyedülálló szinergiát teremtve nagyszámú ad-hoc kutatásunk és a TGI adatbázisának ötvözésével” – tette hozzá Hoffmann Márta.