A St. Hubertus „A természet barátai” interjúsorozattal hívja fel a figyelmet a vadon erejére és ad bepillantást környezetünk lenyűgöző szépségébe idén novemberben. Az italmárka kampánya három inspiráló személyiséget mutat be: vadászt, horgászt és természetfotóst.
A St. Hubertus A természet barátai kampány szíve a háromrészes interjúsorozat, amelynek első epizódjában Stork Zsolt, tapasztalt vadász és nem mellesleg a Zwack Unicum Nyrt. országos gasztronómiai vezetője szerepel: Csitári Gergely riportert a mihálygergei erdők lenyűgöző világába vezeti be szarvasbőgés idején. A magával ragadó természeti jelenség megidézi az italmárka névadóját, a vadászok, erdészek védőszentjét, Szent Hubertuszt is.
A háromrészes sorozat folytatásában Erdélyi Balázst, azaz Pupát, a természetvédő és horgászinfluenszert ismerhetjük meg, a záróepizódban pedig Daróczi Csaba, Arany Daru-díjas természetfotós személyén keresztül kapunk ízelítőt a természet múlékony, de örök pillanataiból, amelyek ugyancsak arra ösztönöznek, hogy jobban figyeljünk a körülöttünk lévő világ szépségeire.
Stiller Ákos díjnyertes fotós lélegzetelállító operatőri munkája magával ragadja a nézőt és bevonja a természet lenyűgöző közelségébe. A képek nemcsak átadják a természet mágiáját, mint a szarvasbőgés, a horgászat nyugalma, vagy elénk tárják az ember és a környezet összefonódásával életre kelt jelenségeket, mint a fotós pillanatmegörökítő tehetsége, hanem arra inspirálnak, hogy mi magunk is közelebb kerüljünk az élővilághoz – írják.
A St. Hubertus márkanév mára összefonódik a természetjárással, erről tanúskodik többek közt az együttműködés a Magyar Természetjáró Szövetséggel. A Kéktúrázás Napján a márka örökbefogadta a St. Hubertus Erdei és a Barátság útvonalakat egy általa szervezett program keretében. A nagykorú túrázókat a testmozgás után egy baráti koccintás és St. Hubertus kóstoló várta, valamint a „Barátság a Kéken!” fotópályázat a barátokkal megosztott természetjárás élményére is felhívta a figyelmet.