A TCL bejelentette, hogy 2030 előtt szeretné a szén-dioxid kibocsátást minimálisra csökkenteni

Hírek

A márka Kevin Chu művésszel közösen megalkotott innovatív, fenntartható művészeti installációja, a TCLGreen elnyerte a Golden A’ díjat a Körforgásos gazdaság és megújuló design 2022-2023 kategóriában.

 

A globális #TCLGreen kampányon leleplezett TCLGreen szobor a TCL ESG történetét és az elektromos termékek újrahasznosításának kihívását ábrázolja több mint ezer leselejtezett áramköri lap kreatív felhasználásával. A fenntartható fizikai, interaktív és metaverzum fúziója az installációban éjszakai megvilágítást biztosítanak a napelemek, melyek a nappal összegyűjtött fényt fényforrássá alakítanak.

“Nagyon büszkék vagyunk az A’ Design díjra, ami a világ legnagyobb, legrangosabb és legbefolyásosabb nemzetközi dizájn díja” – mondta el Tiago Abreu, TCL Design Innovációs Központjának, az X-Lab igazgatója. “Az innovációt és a technológiát jelképező TCLGreen is megmutatja elkötelezettségünket a nagyszerűség ösztönzése és a zöldebb bolygó iránt. Globális technológiai cégként és felelősségteljes vállalati állampolgárként a TCL régóta támogatja a fenntartható fejlődést az innovatív technológiánkkal és tiszta energiamegoldásainkkal.”

 

A TCL a fenntarthatóságot helyezi vállalkozásának középpontjába

A TCLGreen kezdeményezés után a TCL bejelentette, hogy még 2030 előtt szeretné a szén-dioxid kibocsátást minimálisra csökkenteni, 2050-ra pedig el akarja érni a szén-dioxid semlegességet. A 2023-as TCL Globális Ökoszisztéma Partneri Konferencián a vállalat bemutatta a karbonsemleges dokumentumok szériáját.

A technológiai innováción keresztül a TCL folyamatosan zöld termékeket mutat be a piacon, beleértve az Egyesült Államokban már kapható, ENERGY STAR 8.0 tanúsítvánnyal rendelkező 23,8 hüvelykes FHD kijelzőt, ami 45%-kal alacsonyabb energiafogyasztást ért el a hasonló termékekkel összehasonlítva. Európában a TCL az Eco Rating rendszer mobilszolgáltatója, mely egy szigorú értékelési rendszer, ami az eszközök fenntartható teljesítményét vizsgálja, hogy az ügyfelek még tudatosabb döntéseket hozhassanak, illetve elősegíti a szállítók közti körforgásos gyakorlatot – írják.

Fenntartható erőfeszítéseinek támogatásához a TCL bemutatja a #TCLGreen globális kampányt a szeptemberi IFA konferencián, a világ legnagyobb elektromos fogyasztói termékeket cikkeket és háztartási berendezéseket bemutató szakmai kiállításán, ami az ESG utazás újabb fontos mérföldkövét fogja jelenteni.

 

SOCIAL MEDIA