Az ötödik héten (január 31 – február 6.) mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a Sztárban Sztár végzett a nézettségi toplisták élén – adta hírül a médiacég közleménye.
A nyolcadik évad első adása, február hatodikán, vasárnap este 882 ezres átlag nézőszámot ért el (AMR) a teljes lakosság körében, amihez 19,9%-os közönségarány (Share) társult. A 18-59 évesek esetében 17,3%-os, a 18-49 évesek körében 17%-os közönségarányt hozott a műsor. A Sztárban Sztár idősávjában magasan a TV2 volt a legnézettebb csatorna (RTL Klub közönségaránya a Sztárban Sztár adásideje alatt: A4+: 10%; A18-59: 12,3%; A18-49: 13,7%).
A műsor legnézettebb percében, 20:27-kor az átlagos nézőszám (AMR) 1,1 millió fölé emelkedett (A4+). Az Exatlon Hungary All Star továbbra is az idősávja legnézettebb műsora. Az idei évadból eddig 25 adást láthattak a nézők, öt héten keresztül, a nézettségi adatokból pedig az látszik, hogy a műsor továbbra is a nézők egyik kedvence, hiszen mind az öt héten, átlagosan az Exatlon lett az idősávja legnézettebb műsora (A18-59, A18-49, A4+).
Múlt héten (január 31 – február 6.) a verseny éleződött a TV2 és RTL Klub között, viszont az Exatlon tartani tudta az eredményt és ismét nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. Az RTL Klub Hotel Margaret c. sorozatával szemben szintén győzni tudott a sport-reality, szintén mindhárom korcsoportban (RTL Klub – Hotel Margaret: A18-59: 11,6%; A18-49: 10,2%; A4+: 12,1%; / TV2 az azonos idősávban: A18-59: 13,5%; A18-49: 13,3%; A4+: 16,3%; vizsgált időszak: január 31 – február 4., hétfő – péntek, főműsoridős adások).
A Hotel Margaret első két epizódja a 18-59 évesek körében kicsivel még nézettebb volt az Exatlon azonos idősávjánál, szerdától viszont fordult a kocka, és az azonos idősávban már minden nap többen nézték az Exatlont, mint a Hotel Margaretet. Sőt, a 18-49 éves korcsoportban minden nap nagyobb volt az Exatlon azonos idősávjának nézettsége, mint a Hotel Margaret epizódjaié.
Többek között a Sztárban Sztár és az Exatlon Hungary All Star sikerének köszönhetően, heti átlagban a TV2-t választotta a legtöbb néző, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+; időszak: január 31 – február 6., teljes nap).
Live+as live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás