A fesztiválkitelepülés célja a tavaly elkezdett célcsoport-fiatalítás aktív folytatása.
A Rossmann idén a legbevállalósabb fiatalokat célozta meg a Sziget Fesztiválon megvalósított Fresh&Crazy kitelepüléssel. A 100 négyzetméteres, habbal teli medence mellett szépségsziget sminkessel és fodrászokkal, túlélőcsomagokért folytatott hajszobrász-, hajmosó és lábszépségversenyek, az esti koncert előtt parfümkommandó-támadás, valamint koktélbár és jó zene várja a fesztiválközönséget.
A lánc ugyanakkor a kitelepülése mellett egy valós drogéria üzlettel is megjelent a Szigeten, amely kívül-belül minden jegyében hordozza az eredeti boltok megjelenését, saját helyszíneiken kívül pedig három nagy közösségi zuhanyzónál márkázott függönycserét hajtottak végre.
A márka megjelenését a Sziget Fesztiválon a HTX Advertising & Event jegyzi.